کد خبر: ۷۹۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۵
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

عملکرد دولت به حساب مجموعه اصولگرایان ریخته می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقرار اخیر نخست‌وزیر فرانسه مبنی بر جنگ صلیبی علیه اسلام گفت: «حوادث گرجستان طراحی ویژه غرب را در هم ریخت». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت؛ تاکید کرد: «ما تردید نداریم غرب در حال تدارک وسیع جهان اسلام در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است، اما تضادهای درونی آنها که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم دو جنگ جهانی را به وجود آورد باعث شد مدتی این امر به فراموشی سپرده شود».

حبیبی افزود: «اقرار اخیر نخست‌وزیر فرانسه و اظهارات مکرر بوش مبنی بر اعلام جنگ صلیبی علیه اسلام باید ما را از وجود یک حقیقت آن هم ستیز‌ علیه اسلام و پیامبر گرامی (ص) آن آگاه‌تر کند و دشمن ستیزی به ویژه آمریکاستیزی و صهیونیسم‌ستیزی را هرگز نباید فراموش کرد».

وی ادامه داد: «آمریکا و اسرائیل مشغول سربازگیری در درون جهان اسلام علیه آموزه‌های دینی و قرآنی هستند تا با حمله از بیرون به رغم خودشان اسلام را نابود کنند، اما این آرزو را به گور خواهند بود. بیداری اسلام و هوشیاری مسلمانان پس از انقلاب اسلامی ایران آنها را عقب‌نشینی وادار کرده است، آنها در عراق، فلسطین و افغانستان زمین‌گیر شده‌اند».

حبیبی با اشاره به تلاش غرب برای کشاندن مرزهای ناتو به شرق روسیه اذعان کرد: «غرب و آمریکا به دنبال تسلط برهمه جهان است».

وی در مورد پرونده هسته‌ای ایران تصریح کرد: «موضوع پرونده هسته‌ای ایران بهانه‌جویی برای گسترش جنگ صلیبی است. چین وروسیه در ائتلاف 1+5 بازی خورده‌اند، آنها باید پای خود را در مشارکت با صلیبیون در مقابله با اسلام کنار بکشند چون این جنگ نمی‌تواند فایده‌ای برای آنان داشته باشد،‌ ضمن اینکه به حیثیت آنها در جهان اسلام به دلیل همگرایی با آمریکا و صهیونیسم آسیب می‌زند».

حبیبی با اشاره به شکست قطعی غرب در راه‌اندازی جنگ صلیبی جدید علیه اسلام گفت: «غرب نمی‌تواند در بعد نرم‌افزاری با تکیه به تولیدات فکری خود در قرن گذشته به جنگ اسلام بیاید، ما اکنون در آغاز هزاره سوم میلادی هستیم. ناکارآمدی ایدئولوژیهای غربی در اداره جوامع آنها اثبات شده است. مسلمانان یا بازتولید مفاهیم جدید از قرآن و اسلام به دنبال احیای عزت و عظمت گذشته خود هستند،‌ هیچ چیز قادر نیست جلوی این حرکت فزاینده و نویدبخش را بگیرد».

وی افزود: «نخست‌وزیر فرانسه می‌گوید، ارتش فرانسه جنگ صلیبی جدیدی را علیه جهان اسلام فرماندهی می‌کند ما به آنها می‌گوئیم اجازه بدهید نتایج اعلام جنگ صلیبی‌ بوش علیه‌السلام در فلسطین اشغالی، عراق و افغانستان معلوم شود بعد شما شانس خود را امتحان کنید».

حبیبی با اشاره به حملات مکرر آمریکا به پاکستان به بهانه مبارزه با تروریسم گفت: «کشتار بیگناهان در پاکستان پس از گذشت 7 سال از حادثه 11 سپتامبر و ناتوانی آمریکا در مجازات عاملان آن حادثه، ارتش آمریکا را به سرحد جنون رسانده است. آمریکا باید بداند ارتش اسلامی پاکستان نمی‌تواند بیش از این شاهد تعرض یک دولت متجاوز به سرحدات سرزمین خود باشد، مردم پاکستان ارتش را وادار خواهد کرد سکوت خود را بشکند».

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اظهارداشت: «عقلانیت سیاسی حکم می‌کند برای مبارزه با دشمنان کینه‌‌توز اسلام و نیز برخورد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آنان به دنبال تعمیق مبانی اسلام در مناسبات سیاسی،‌ اجتماعی،‌ اقتصادی و فرهنگی خود باشیم».

وی ادامه داد: «کارآمدی نظام و دولت و پرهیز از اختلافات باید در دستور کار اصولگرایان و رهنمودهای مقام معظم رهبری به مثابه یک ریسمان محکم الهی مقتضی وحدت و هم‌گرایی باشد. آنچه بیش از همه غرب را نسبت به انقلاب اسلامی عصبانی می‌کند پیشرفت و کارآمدی نظام اسلامی است،‌ بنابراین همه استعدادها باید در خدمت کارآمدی دولت قرار گیرد».

حبیبی افزود: «کاهش تنش بین مجلس و دولت و همچنین تشکیل کمیته‌ای مشترک بین مجلس ودولت برای حل موضوعات مورد اختلاف یک امر ضروری است و جبهه‌گیری دولت و مجلس علیه یکدیگر به نفع کشور نیست».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: «عملکرد دولت به حساب مجموعه اصولگرایان ریخته می‌شود و تلاش جمعی اصولگرایان برای ارتقاء‌ کارآمدی مجلس و دولت موجب خواهد شد که اقبال مردم به آنان در انتخابات آینده افزایش یابد».

وی در پاسخ به سوالی در مورد گزارش البرادعی از فعالیتهای هسته‌ای ایران گفت: «آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای برای سیزدهمین بار عدم انحراف فعالیت هسته‌ای ایران و صلح‌آمیز بودن آن را گزارش کرده است،‌ این گزارش رسوایی آمریکا و انگلیس را در جامعه جهانی بیش از پیش افشاء می‌کند و مقاصد تجاوزطلبانه و زورگویانه آنان را برملاء می‌کند، ضمن اینکه البرادعی باید در گزارش‌های خود توجه کند که از عبارتهای دوپهلو که مورد سوءاستفاده سیاسی دشمنان ایرانی می‌شود استفاده نکند».

وی تاکید کرد: «گزارش البرادعی حقانیت ملت ایران در دستیابی به انرژی هسته‌ای را نشان می‌دهد،‌ باید تلاش کرد تا تلاش رسانه‌های صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر شکست‌های آمریکا و انگلیس در حوادث گرجستان را در بهره‌برداری از نگاه منفی به گزارش آژانس خنثی شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین