کد خبر: ۷۹۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

جزئیات تازه از دلارهای آزاد‌شده

با تداوم گفت‌‌و‌گوهای با واسطه میان ایران و آمریکا، بانک مرکزی یکی از کشورهای منطقه به‌عنوان بانک عامل برای واریز وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی مورد توافق قرار گرفت.
جزئیات تازه از دلارهای آزاد‌شده
آفتاب‌‌نیوز :

با تداوم گفت‌‌وگوهای با واسطه میان ایران و آمریکا، بانک مرکزی یکی از کشورهای منطقه به‌عنوان بانک عامل برای واریز وجوه آزاد شده ایران در کره جنوبی مورد توافق قرار گرفت.

طبق اعلام رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی(نورنیوز)، مذاکرات مربوط به تبادل زندانیان و آزادسازی منابع ارزی ایران در کشورهای خارجی، ماه‌ها قبل انجام شده بود اما طرف آمریکایی پس از چند بار کارشکنی، اخیرا برای اجرای توافقات قبلی اعلام آمادگی کرد.

تنها مانع در این خصوص‌ تعیین حساب و بانک عامل مورد پذیرش طرفین بود که اخبار رسیده‌ حاکی است این بانک هم در یکی از کشورهای منطقه تعیین شده و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

طبق کسب اطلاع نورنیوز‌ از یک منبع مطلع امنیتی‌ «تبادل چهار زندانی در ایران با چهار زندانی در آمریکا به علاوه آزادسازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی» مورد توافق قرار گرفته است اما آزادی «باقر نمازی» که به دلایل انسان دوستانه انجام شده، ارتباطی به توافق ذکر شده ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین