کد خبر: ۷۹۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
روزنامه جوان:

معامله آمریکا با ایران نشان داد آن‌ها از براندازی و براندازان دلسرد شده‌اند

آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران نشان می‌دهد امریکا دیگر از براندازی و براندازان و تضعیف بیشتر ایران دلسرد و ناامید شده و برجام نیز دیگر آن هویت قبلی خود را ندارد و مسائل خارج از آن حل‌شدنی است
معامله آمریکا با ایران نشان داد آن‌ها از براندازی و براندازان دلسرد شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جوان با بیان این مقدمه که آزادی نمازی پدر و پسر «وسط دعوا» با آزادی آنان در یک زمان عادی یک مفهوم ندارد، تحلیل کرده که اقدام آمریکا در آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران حاکی از این است که این کشور اهل معامله و از براندازان و براندازی دلسرد شده است.

روزنامه جوان نوشت، درست در شرایطی که مذاکرات هسته‌ای بین ایران و امریکا به دعوایی تمام‌نشدنی تبدیل شده است و امریکا نیز قبلاً در زمان‌های آشوب و اغتشاش در ایران، فرصت‌طلبی‌های خود را داشت، قرار است پول‌های بلوکه‌شده ایران آزاد شود و باقر نمازی جاسوس محکوم امریکایی نیز اجازه خروج از ایران یافت. این یعنی امریکا دیگر از براندازی و براندازان و تضعیف بیشتر ایران دلسرد و ناامید شده و برجام نیز دیگر آن هویت قبلی خود را ندارد و مسائل خارج از آن حل‌شدنی است.

نویسنده در ادامه نوشته است: براندازان برای امریکا بالذاته ارزشی ندارند. امریکا آنچنان که رفتار‌های چند سال اخیرش و بویژه این معامله وسط دعوا یعنی آزادی پول‌های بلوکه‌شده ایران نشان می‌دهد، حتی از تضعیف بیشتر ایران هم ناامید است و لذا این احتمال قوی شده است که به شیوه‌ای آبرومندانه از براندازان عبور کند. اینکه یک‌باره بر سر همه آنان معامله نمی‌کند، نه برای انسان‌دوستی و یا ملاحظات شرافتمندانه است، فقط به این دلیل است که می‌خواهد آنان را همچنان به‌عنوان رعیت خود در پیشامد‌های آتی امیدوار نگاه دارد. با این اوصاف باید منتظر عبور بیشتر غرب از براندازان مستقر در این کشور‌ها و از جمله وطن‌فروشان شبکه‌های فارسی‌زبان باشیم. این شاید برای آن وطن‌فروشان به یک شوخی یا بلوف شبیه باشد، اما زمان به آنان نشان خواهد داد که در بد پوستینی خوابیده‌اند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین