کد خبر: ۷۹۸۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳

استاندار هرمزگان: انتقام خواهیم گرفت

استاندار هرمزگان گفت: به مردم نجیب جزیره قشم قول خواهیم داد که انتقام قطره قطره خون تمام شهدای مدافع امنیت و غیرت را خواهیم گرفت، هم انتقام خون شهید والامقام «مجتبی امیری دوماری» بسیجی قشمی و هم خون همه شهیدان بی گناهی که جان در حریم آقا اباعبدالله (ع) و دفاع از حریم ولایت گذاشته اند.
استاندار هرمزگان: انتقام خواهیم گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی دوستی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «مجتبی امیری دوماری» در آستان امامزاده سید مظفر (ع) شهرستان قشم اظهار داشت: امروز، عاشورای دیگری است این پیکار بین ظلم و شر و خیر نبردی ابدی در طول تاریخ بشریت است و امروز هم یکی دیگر از این جلوه هاست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: ما معتقدیم که ولایت فقیه در امتداد ولایت رسول الله (ص) است و به این ایمان داریم، بنابراین هر گونه ایستادن در برابر حریم ولایت فقیه را به همانند ایستادگی در برابر ولایت رسول الله (ص) تفسیر و به همان صورت هم با آن برخورد خواهیم کرد. آنهایی که اکنون علم برداشته اند و خودشان را در کوچه و خیابان ها زحمت می دهند، اینها همه ایادی آمریکا هستند و ما نباید این دشمن های کوچک فرعی، ما را از دشمن اصلی مان شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار منحرف کند. آمریکاییها که تمام این توطئه ها و دسیسه ها را از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چیده و برنامه ریزی کرده اند، خودشان به خوبی می دانند که آنروزی که این انقلاب نهال نو پایی بود هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و بعد از این نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی یادآور شد: این که گروهک تروریستی منافقین آن روزی که جایگاه و ساختار داشت و هفده هزار نفر را در کوچه های این مملکت ترور می کرد هیچ غلطی نتوانست بکند، اکنون که تبدیل به اقلیتی شده که روزی در آغوش صدام است و روزی در آغوش رژیم جعلی صهیونیستی است. ما در دفاع از حریم ولایت و امنیت مردم همه یکپارچه هستیم، من پیش از اینکه خود را استاندار بدانم خودم را بسیجی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان می دانم، بین دولت مردمی و نیروهای مسلح خط و مرزی وجود ندارد، وقتی که امنیت ما و امنیت حریم ولایت ما به خطر بیافتد مرزی بین ما وجود ندارد و همه ما سربازانی تحت نظر یک فرماندهی واحد هستیم. دشمن این را می دانند و بهتر هم بداند که این یکپارچگی و این وحدت در بین ما وجود دارد، من دست و بازوی شما بسیجیان، نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی که در این روزها جانانه یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده کرده اید می بوسم و از پاسداران انقلاب اسلامی و روحانیونی که در کنار شما مدافعان امنیت، میدان داری کردند و خودشان را سپر کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

دوستی اعلام کرد: ما سربازان ولایت در جمهوری اسلامی هستیم و همه ما در دفاع از حریم ولایت و فرمانده معظم کل قوا هیچ گونه تردیدی نداریم و انتقام خون این شهید والامقام را هم خواهیم گرفت و خدمت خانواده این شهید، مردم نجیب قشم و مردم شریف استان هرمزگان عروج عارفانه وی را تبریک و تسلیت عرض می کنم و حیف است که در این کارزارهای خیر و شر شهیدی از این مردم ولایت مدار تقدیم انقلاب و حریم ولایت نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین