کد خبر: ۷۹۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۱
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قرارداد کرسنت جزء موارد بارز مفاسد اقتصادی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: «قرارداد کرسنت با یکسری تبانی‌ها منعقد شده به همین خاطر این قرارداد جزء موارد بارز مفاسد اقتصادی است».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا با بیان این مطلب که مجلس باید به طور جدی وارد این مقوله شود، اظهار داشت: «متاسفانه در این قرارداد مسایل پشت پرده بسیاری وجود دارد که حاکی از ارائه رشوه و پول‌هایی برای عملی و اجرایی‌شدن آن دارد».

وی در ادامه افزود: «این قرارداد در رابطه با قیمت گاز و زمان و مدت اجرای آن دارای ابهامات فراوانی است».

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: «در شرایطی در این قرارداد قیمت گاز 40 دلار تعیین گردیده که در حال حاضر قیمت فروش گاز حدود 200 دلار در هر متر مکعب است».

نماینده نیشابور تصریح کرد: «از دیگر نکات منفی این قرارداد قیمت ثابت 40 دلار برای مدت 18 سال می‌باشد که حاکی از بی‌توجهی برخی از مسوولان به انعقاد این قرار داد است».

سبحانی‌نیا خواستار بازخواست جدی عوامل دخیل در انعقاد این قرارداد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۸
0
1
اين هم بعد از مدتي فراموش ميشه مثل بقيه موارد اقا انها همه به همديگه نان قرض ميدهند وهيچ كدام از ايشان نان خود را نخواهد بريد
ژس برويد نان هايتان را قرض بدهيد مردم هم سرشان به گور جيب هاي شما ها هم كه ژر بشو نيست درضمن اين قرارداد درزمان كدام دولت بسته شده يعني از كي شروع شده ودركدام مقطع به كجا رسيده از واردات شكر معلوم شده كه نه رفسنجاني نه خاتمي ونه دولت نهم كه خيلي هم ادعا دارد وگوش فلك را كر كرده با وارد كننده شكر (سلطان شكر كاري ندارند حالا قضا غورتكي يكي مثل اين بيرون ميافتد اقايان هم با مهارت رويش را ميژوشانند
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۹
0
0
این قرارداد در زمان کدام دولت منعقد شده
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۶/۲۹
0
2
ايا اين مشابه همان قرار داد نفتي در زمانهاي قبل از ملي شدن نفت نيست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین