کد خبر: ۷۹۸۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

خاتمی: در سازمان ملل برای دیدار با رئیسی مسابقه گذاشته بودند

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قاطع‌ترین برخورد‌ها با سران اغتشاشگران صورت پذیرد، گفت: باید طوری مجازات پیش‌بینی شود که خسارات وارد شده به اموال بیت‌المال توسط سران اغتشاشگران پرداخت شود.
خاتمی: در سازمان ملل برای دیدار با رئیسی مسابقه گذاشته بودند
آفتاب‌‌نیوز :

سیداحمد خاتمی امشب در مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در جمع مردم کاشان اظهار داشت: امام عسکری(ع) در فرمایشاتی فرمودند سه برخورد میان شیعیان وجود دارد و اولین آن افرادی هستند که مسیر را پیدا کردند و در صراط مستقیم و مستقیم حرکت می‌کنند.

وی افزود: ملت ما به ولی فقیه دل داد و به حمدالله عزت پیدا کرد و میلیون‌ها دل را به همراه خود برد در حالی که امام راحل (ره) در فرمایشاتی فرمود که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد.

امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: در این وانفسا فضای مجازی دشمنان و بیگانگان دم به دم شیطنت می‌کنند در حالی که ولی فقیه در این مدت جمهوری اسلامی را به استقلال رساند در حالی تا پیش از آن ایران هیچ استقلالی از خود نداشت و تصمیمات مملکتی بر اساس سیاست‌ها و دستورات آمریکاییان اتخاذ می‌شد.

وی با بیان اینکه به فضل خدا 43 سال است مردم مزه استقلال را چشیدند، گفت: ایران با ولی فقیه ایران مستقل شد در حالی که مردم در حکومت پهلوی و قبل آن تحقیر می‌شدند.

خاتمی با بیان اینکه عزت در سایه این انقلاب به وجود آمد، تصریح کرد: در هر جنگی پیش از دفاع مقدس بخشی از خاک ایران را از دست می‌داد اما در دفاع مقدس هشت سال جنگ طول کشید اما یک وجب خاک سرزمین جمهوری اسلامی به دشمن داده نشد.

وی تاکید کرد: پهلوی کشور را ملک خود می‌دانستند اما امروز روستاهای 20 خانوار و کمتر امکانات زیربنایی نظیر برق، آب و گاز دارند و حتی در برخی از آنان امکانات نظیر اینترنت نیز دارند اما فضای مجازی بیگانه قصد دارد که مردم را از ولایت جدا کنند و این اتفاقات اخیر چهارمین امتحان مردم بابصیرت ایران اسلامی بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به ناکام ماندن دشمنان در فتنه‌های مختلف افزود: اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند و یک‌صدا می‌گویند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای".

وی با بیان اینکه مردم قدرت هر نظام هستند، ابراز داشت: برخی از افراد جزو حزب باد هستند و باد هر طرف حرکت کنند به همان طرف حرکت می‌کنند و آنچه مایه تاسف است در این اغتشاشات جوانان کمتر از 18 سال تا 25 سال بودند.

خاتمی با بیان اینکه افرادی که پول با واسطه و یا بی‌واسطه پول می‌گیرند یک روز هم به انقلاب ایمان نیاورده و نمی‌آوردند، گفت: بیچاره افرادی هستند که بازی خوردند چراکه از جوانان استفاده ابزاری می‌کنند و روز موعود خودشان فرار می‌کنند و آنان را گیر می‌اندازند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایشان به درستی فرمودند و باید این افراد تنبیه شوند و دشمنان نیز باید به گونه‌ای ادب شوند که درس عبرتی برای نسل‌های آینده آنان شوند تا دیگر از این غلط ها نکنند.

امام جمعه موقت تهران ضمن تاکید بر تازه بودن قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاکید کرد: برخی افراد تمام کارشان آن است که با حق مبارزه کنند و باطل را حق جلوه دهند؛ کاری به راست و چپ نباید داشته باشیم و باید ببینیم امام در چه مسیری قرار دارد و در آن مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: در فضای مجازی همه دیدند که اغتشاشگران پلیس را کتک می‌زدند و الفاظ نادرست به کار می‌بردند در حالی که در در مقطعی از اغتشاشات تلفن همراه تجمع‌کنندگان گم شده بود و پس از این حادثه به پلیس مراجعه کردند تا تلفن همراه خود را پیدا کنند.

خاتمی با بیان اینکه در این مدت اهانت‌های صورت گرفته بی‌سابقه بودند، ابراز داشت: احترام مردم به نیروی انتظامی نیز در این مدت بی‌سابقه بود به نحوی که میلیون‌ها نفر از مردم ایران به حمایت از نیروی انتظامی برخاستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بدون هیچ تردید اغتشاشگران مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند اگرچه برخی‌ها بدشان می‌آید چراکه خط را مزدوران آمریکا دادند و پول هم گرفتند و برخی جوانان نپخته به عنوان ابزار از آنان استفاده شد در حالی که اغتشاشگران ضداسلام بودند.

وی با بیان اینکه مسلمان مسجد و امامزاده نمی‌سوزاند، تصریح کرد: مسلمان چادر از زن مسلمان نمی‌کشد و این کار را رضا خان قلدر انجام می‌دهد و از طرفی ضد مردم بودند چراکه پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و بیش از 80 آمبولانس را تخریب و بیش از 10 آمبولانس را سوزاندند.

خاتمی با بیان اینکه تعداد زیادی بانک تخریب و سوزاندند، تاکید کرد: اردوگاه فتنه سال 88 با همه اعضایش تشکیل شد به نحوی که دشمن درجه یک این ملت یعنی آمریکا با اغتشاشگران یک‌صدا شدند و مسئولان رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کردند که اغتشاشگران سربازان آنان هستند.

وی ضمن اشاره به ترور 17هزار نفر توسط منافقین افزود: امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس قوه قضائیه موضوع فوت این خانم را بیان‌ کرد در حالی که قصه، قصه بهانه است و رهبر معظم انقلاب چندین بار تذکر دارند که دشمن به دنبال اغتشاشات است.

امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به روی کار آمدن دولت ارزشی سیزدهم ابراز داشت: نمی‌خواهند مردم روی آرامش ببینند، دشمن قصد دارد مسیر پیشرفت ایران را کُند کند اما در سازمان ملل برای دیدار با رئیسی مسابقه گذاشته بودند.

وی گفت: سران اغتشاشگران باید مجازات مناسب شوند و یکی از مجازات مناسب آن است که خسارات وارد شده به اموال بیت‌المال توسط سران اغتشاشگران پرداخت شود.

خاتمی تصریح کرد: باید با سران اغتشاشگران قاطع‌ترین برخوردها صورت پذیرد در حالی دشمن ناکام ماندند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بودند و تگر دوباره بیایند مردم دوباره می‌آیند و ما تا آخرین‌نفر و آخرین نفس پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین