کد خبر: ۷۹۸۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹

آلونسو گزینه هدایت لورکوزن و سردار آزمون

«ژابی آلونسو» هافبک پیشین تیم‌های لیورپول، رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ اصلی‌ترین گزینه جانشینی جرارد سِوانه در بایرلورکوزن است. تیمی که سردار آزمون مهاجم ایرانی را در اختیار دارد.
آلونسو گزینه هدایت لورکوزن و سردار آزمون
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال بایرلورکوزن در حالی در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست ۲ بر صفر مقابل پورتو داد که جایگاه جراردو سِوانه در این تیم متزلزل‌تر از گذشته شد. لورکوزنی‌ها در فصل جاری بوندس‌لیگا در هشت بازی اول خود یک برد، دو تساوی و پنج شکست را تجربه کرده و با ۵ امتیاز در رده هفدهم جدول هستند. ان‌ها ۱۲ بازی اخیرشان تنها دو برد کسب کرده‌اند.

رسانه‌های آلمانی پیش از بازی با پورتو گزارش داده بودند که بازی با شالکه در هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان آخرین فرصت جراردو سِوانه برای حفظ جایگاه فعلی‌اش در بایرلورکوزن است. در صورتی که تیمش در این بازی به نتیجه لازم نرسد، وی اخراج خواهد شد.

حالا شبکه تلویریونی «ESPN» گزارش داد که ژابی آلونسو اصلی‌ترین گزینه جانشینی جراردو سِوانه است، مربی که به خاطر نتایج ضعیف این فصل لورکوزن به شدت تحت‌فشار است. هافبک پیشین تیم‌های لیورپول و رئال مادرید که یکسال پس از بازنشستگی‌اش در سال ۲۰۱۷ به مربیگری روی آورد و بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ هدایت تیم زیر ۱۴ سال رئال مادرید و در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم زیر ۲۳ سال رئال سوسیه‌داد را برعهده داشت.

همچنین پیشتر از توماس توخل در این تیم آلمانی به جای سِوانه هم شایعاتی نیز منتشر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین