کد خبر: ۷۹۸۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۶

بهبود سریع سوختگی، زخم دیابت و زخم بستر

یک شرکت دانش بنیان در کشورمان موفق به ساخت دارو‌های ۱۰۰ درصد گیاهی برای درمان کامل زخم‌های ناشی از دیابت، زخم بستر و انواع سوختگی شد. دارو‌هایی که گفته می‌شود هم اکنون به کشور‌های منطقه، شرق آسیا، اروپا و آمریکا صادر می‌شوند.
بهبود سریع سوختگی، زخم دیابت و زخم بستر
آفتاب‌‌نیوز :

علی شریعتمداری مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، با بیان اینکه این شرکت فعال در حوزه درمان گیاهی در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده است، افزود: به صورت رسمی و پس از کسب عنوان صادرکننده نمونه استانی، از سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ عنوان دانش بنیان شدیم.

وی می‌گوید: این شرکت با هدف جایگزین کردن دارو‌های شیمیایی در حوزه‌های انسانی، دامپزشکی، آرایشی و بهداشتی و ورود به بازار‌های داخلی و جهانی آغاز به فعالیت کرده و با ایجاد واحد تحقیق و پژوهش، استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور و بهره مندی از اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان کشور به دستاورد‌های ارزشمندی دست یافته است.

شریعتمداری با بیان اینکه، محصولات دانش بنیان این شرکت ۱۰۰ درصد گیاهی و فاقد هرگونه اقلام شیمیایی است، تصریح کرد: هم اکنون محصولات ما به کشور‌های منطقه، شرق آسیا و اروپایی و آمریکایی صادر می‌شود.

این فعال حوزه دانش بنیان تصریح کرد: تولید این دارو‌ها در حوزه انواع زخم و آسیب‌های جلدی، موجب کاهش آلام بیماران می‌شود. همچنین این شرکت دانش بنیان در حوزه دارو‌های دامپزشکی با ایجاد یک شرکت دارویی توانسته است تولیدات منحصربفردی را به بازار داخل و خارج عرضه کند.

وی می‌گوید: توفیقات این شرکت فناور موجب شده در کنگره‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی داخلی و خارجی دستاورد‌های خویش را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در ادامه با اشاره به مهمترین محصولات تولیدی این شرکت، تولید دارو‌های درمان زخم‌های ناشی از دیابت را از آن جمله نام برد و افزود: این دارو با رعایت اصول درمان در زخم‌های دیابتیک در حداقل زمان بافت‌های مرده را احیا و بافت سازی می‌کند.

شریعتمداری اضافه کرد: استفاده از داروی درمان زخم ناشی از دیابت از درگیر شدن بیش از پیش زخم که در نهایت به قطع شدن عضو بدن منجر می‌شود، جلوگیری خواهد کرد.

وی یکی دیگر از دارو‌های مهم تولیدی توسط این شرکت دانش بنیان را داروی گیاهی درمان زخم بستر ذکر کرد و افزود: این دارو هر نوع زخم بستر از درجه یک تا چهار را به طور کامل درمان می‌کند.

این فعال حوزه دانش بنیان در تولید دارو‌های گیاهی، همچنین با اشاره به تولید داروی درمان انواع سوختگی، اظهار کرد: این دارو ضمن درمان حادترین آسیب ناشی از سوختگی بدون ایجاد کمترین نشانه جای سوختگی با بافت زخیم‌تر (اسکار)، هر عضو آسیب دیده را به حالت اولیه باز می‌گرداند.

وی تولید دارو‌های آنتی هموروئید، داروی واژینال، داروی ادرار سوختگی کودکان، داروی شقاق، داروی زخم‌های جراحی، دارو‌های کاهش التهابات و درد مفاصل را از دیگر تولیدات این شرکت فناور نام برد.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه، تمام محصولات این شرکت دانش بنیان دارای مجوز‌های لازم و پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت است، گفت: مراحل کارآزمایی بالینی یا کلینیکال ترایال روی همه این محصولات در دانشگاه‌های کشور انجام شده است.

وی همچنین وجه تمایز محصولات تولیدی این شرکت فناور با سایر محصولات را اثربخشی بالا و سرعت در درمان با حداقل هزینه درمانی برای بیماران عنوان کرد و افزود: این محصولات در حال حاضر توسط چندین شرکت بزرگ پخش سراسری در داروخانه‌های کشور در حال عرضه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین