کد خبر: ۷۹۸۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

چرا «مسابقه محله» ادامه پیدا نکرد؟

مسعود روشن‌پژوه عنوان کرد که، چون صداوسیما توان پرداخت بودجه برنامه «مسابقه محله» را نداشته، این برنامه ادامه پیدا نکرده است.
چرا «مسابقه محله» ادامه پیدا نکرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از شش ماه از شروع سال ۱۴۰۱ گذشته و بودجه صداوسیما برای امسال ۵۲۸۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون تومان است که از این میزان، ۲۷۰ میلیارد تومان به جمع کل منابع عمومی سازمان اختصاص داده شده است.

از مسعودروشن‌پژوه که دیگر ادامه برنامه «مسابقه محله» را نساخته، دلیل این موضوع را پرسیدیم و این مجری مسئله را بودجه عنوان کرد و گفت: «بودجه رقم زیادی است و نهاد‌ها باید توضیح دهند و اینکه ما هنوز نمی‌دانیم میزان درآمد تلویزیون چه اندازه است. در سال ۱۳۹۸ ما خواستیم «مسابقه محله» را بسازیم و اعلام کردیم که هزینه ساخت هر برنامه ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان است، همان زمان گفتند ما بودجه ساخت این برنامه را نداریم. مگر از این ارزان‌تر می‌توان برنامه ساخت؟ آن هم برنامه‌ای که به نوعی برند است. البته تعداد شبکه‌های تلویزیون هم به قدری زیاد هست که بخش اعظمی از بودجه به آن تعلق بگیرد.»

او در پایان گفت: «نکته ماجرا این است که تلویزیون باید یک چهار چوبی را مشخص کند تا بتواند مخاطب را سرگرم نگه دارد و صرفا این کار را با ساخت مسابقه انجام ندهد، آن هم مسابقه‌هایی که نه کیفیت سابق را دارند، نه می‌توانند مخاطب قشر خاصی را جلب کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین