کد خبر: ۷۹۸۹۱۱
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
سرپرست دادسرای جنایی تهران توضیح داد

علت فوت نیکا شاکرمی چه بود؟

در روزهای اخیر، مرگ نیکا شاکرمی، دختر نوجوان در جریان ناآرامی های تهران بازتاب گسترده ای داشته است. در این خصوص روایت های متفاوتی منتشر شده است. حالا سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی؛ دختری که احتمال ارتباط فوتش مرتبط با ناآرامی‌های اخیر مطرح می‌شود، توضیحاتی ارائه داد.
علت فوت نیکا شاکرمی چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت: ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند. اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

براساس گزارش میزان؛ شهریاری با اشاره به این‌که «کوله پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد»، بیان کرد: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: پزشکی قانونی با دستور مقام قضایی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی را انجام داد. در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پا‌ها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.

ویدئوی زیر با عنوان "آخرین فیلم از نیکا شاکرمی ۷ ساعت قبل از کشف جسدش" در خبرگزاری های فارس و تسنیم منتشر شده و در توضیح آن نوشته شده است: فیلمی که پلیس و مقام قضایی از نیکا شاکرمی منتشر کرده است نشان می‌دهد او ساعت ۱۲ و ۰۲ دقیقه شب یعنی ۷ ساعت قبل از پیدا شدن جسدش در حال گفتگو با موبایل به خانه نیمه کاره‌ای در مجاورت کوچه خاله‌اش رفته است تا اینکه صبح روز بعد جنازه‌اش در حیاط خانه مشرف به بالکن خانه نیمه کاره پیدا شده است.

وی با بیان این‌که «در معاینات پزشکی قانونی آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است»، تصریح کرد: همسایگانی که جسد در آن ساختمان کشف شده اعلام کردند که ساعت ۳ بامداد متوجه صدایی شده‌اند، اما متوجه سقوط این خانم نشده‌اند.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران با بیان این‌که «سرانجام هویت جسد با نام نیکا شاکرمی ۱۷ ساله تعیین شد»، گفت: ساختمانی که کوله پشتی این خانم در آن کشف شد مراحل ساخت پایانی را طی می‌کرد و ۲ کارگاه تولید پوشاک در آن فعال است و کارگرانی در ساختمان مشغول کار و نگهبانی بودند.

علت فوت نیکا شاکرمی چه بود؟

شهریاری بیان کرد: با بررسی فیلم دوربین‌های محل مشخص شد در بامداد روز حادثه خانم نیکا شاکرمی با کوله پشتی همراه وارد ساختمان می‌شود و زنگی زده نمی‌شود، زیرا ساختمان نیمه کاره بوده و درب با هل دادن باز شده است. بررسی‌ها نشان داده است منزل خاله خانم شاکرمی در کوچه مجاور این ساختمان و ۲ پلاک بالاتر از محل کشف جسد است. هنوز انگیزه ورود این خانم به ساختمان نیمه کاره مشخص نشده است.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: خانم نیکا شاکرمی روز ۲۹ شهریور ماه (روز قبل از حادثه) به منزل مراجعه نکرده بود و مادرش تماس‌های زیادی با وی گرفته و درخواست کرده که به منزل خودشان یا منزل خاله‌اش مراجعه کند، اما با وجود تماس‌های زیاد خانم نیکا شاکرمی به منزل مراجعه نکرده بود.مادر مرحوم شاکرمی با یکی از دوستان دخترش به نام آیدا تماس می‌گیرد و از او درخواست می‌کند که با دخترش تماس بگیرد و بخواهند به منزل مراجعه کند، اما نیکا شاکرمی قبول نمی‌کند که به منزل بازگردد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با بیان اینکه پدر مرحوم نیکا شاکرمی فوت کرده است، گفت: مادر مرحوم شاکرمی در روز پنجشنبه ۷ مهرماه به اداره آگاهی مراجعه و مفقودی دخترشان را اعلام کرده است.  با مراجعه خانواده همان روز جسد شناسایی می‌شود و روز شنبه ۹ مهر ماه جسد به خانواده تحویل داده می‌شود.

وی با بیان این‌که «بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد»، گفت: هیچ گونه آثار گلوله در بدن مرحوم کشف نشده است و آثار نشان می‌دهد فوت ناشی از پرت شدگی فرد بوده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران بیان کرد: از تمام کارگر‌های ساختمان تحقیق و بازجویی انجام شده است و حتی افرادی بازداشت شدند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: خانم نیکا شاکرمی مدرسه نمی‌رفت و در یک کافی شاپ مشغول به کار بود.پرونده در حال بررسی است و در اسرع وقت نتیجه اعلام می‌شود.

گفتنی است که نیکا شاکرمی در جریان تجمعات اخیر تهران فوت شده و رسانه‌های فارسی‌زبان در خارج از کشور، روایت‌های متفاوتی(به نقل از برخی اعضای خانواده وی) در خصوص علت مرگ این دختر نوجوان مطرح کرده‌اند.

همچنین تصویر نامه ای در فضای مجازی منتشر شده که علت فوت وی را اصابت ضربه بر اثر جسم سخت عنوان شده است.

پیکر نیکا شاکرمی در یکی از روستاهای استان لرستان به خاک سپرده شد. مراسم وی نیز با تنش‌هایی همراه بوده است.

دستگیری ۸ نفر در رابطه با درگذشت "‌نیکا شاکرمی"

خبرگزاری اصولگرای تسنیم نیز در روایت خود از مرگ این دختر نوجوان نوشته است: "‌نیکا شاکرمی" ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحد‌ها لحظه‌ای بعد درب باز شده است و او وارد ساختمان مذکور شده است.

این خبرگزاری افزود: ۳۰ شهریور ماه جاری، کشف پیکر بی‌جان دختر ۱۷ ساله‌ای در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرائم جنایی)، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به‌همراه متخصصان پزشکی قانونی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد دختر ۱۷ ساله مجهول‌الهویه مواجه شدند که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی نشان داد کوله‌پشتی و گوشی موبایل متوفی، روی سکوی پشت‌بام خانه چهارطبقه مجاور قرار دارد که در ادامه با اقدامات دایره تشخیص هویت پلیس آگاهی و با توجه به اعلام فقدانی خانواده متوفی به پلیس آگاهی، مشخص شد که نام دختر فوت‌شده "نیکا شاکرمی" است.

تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته خیابان لبافی شده بودند به بازبینی آن پرداخته لحظه به لحظه تردد این دختر جوان را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد متوفی ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) رو‌به‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحدها، لحظه‌ای بعد درب باز شده و او وارد ساختمان مذکور شده است.

در ادامه مشخص شد ۸ نفر به‌عنوان کارگر داخل این ساختمان که کاربری تجاری (تولیدی پوشاک) و مسکونی دارد، حضور داشتند و در پارکینگ در حال استراحت بودند که این ۸ مرد در تحقیقات ابتدایی عنوان کردند از طریق همسایه‌ها و حضور مأموران پلیس از این حادثه مطلع شدند و دختر جوان را مشاهده نکرده‌اند.

بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد این ۸ مرد را دستگیر کنند و دوربین‌های دیگر واقع در اطراف محل حادثه را مورد بازبینی قرار دهند.

تسنیم خود نوشته است: در روز‌های گذشته برخی جریانات رسانه‌ای خارجی سعی بر انتساب فوت "نیکا شاکرمی" به مأموران نیروی انتظامی و امنیتی داشتند. هنوز گمانه‌زنی‌ها پیرامون اینکه نیکا شاکرمی در جریان حادثه سقوط از ارتفاع فوت کرده یا توسط جریانی به‌عمد کشته شده است، در فضای رسانه‌ای ادامه دارد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد و متخصصان پزشکی قانونی هنوز گزارش نهایی خود در خصوص این حادثه را به مراجع قضایی اعلام نکرده‌اند.

در راستای کشته‌سازی و تحریک قومیتی!

تنسیم در مطلب دیگری نوشته بود: یکی از موضوعاتی که به صورت برجسته در روز‌های گذشته در کانون توجهات قرار گرفته درگذشت مشکوک «نیکا شاکرمی» دختر ۱۷ ساله لرستانی ساکن تهران است. دختری که براساس اعلام خانواده، به‌طور مشکوکی ناپدید شد و پیکر بی‌جان او چند روز بعد در نقطه‌ای از تهران پیدا شد. قومیت این مرحومه، دستاویز برخی رسانه‌های خارجی از زمان رخ‌دادن این حادثه شد تا بعد از تحریک قومیت‌های کرد و بلوچ این بار تنش‌هایی در استان لرستان ایجاد کنند. خبرگزاری تسنیم جهت روشن‌تر شدن پاره‌ای موضوعات با «سعید خیراللهی» دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی گفت‌وگویی داشته که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

خیراللهی با بیان اینکه نیکا ۱۷ سال داشت و فرزند دوم خانواده بود، گفت: او علاقه زیادی به رشته نقاشی داشت و به همین دلیل پس از فوت پدرش همراه مادرش در استان تهران ساکن شدند.

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی در شرح ماجرای روی‌داده برای نیکا با بیان اینکه این موضوع خیلی مشکوک است، افزود: دختری ۱۶ ساله به هر دلیلی حالا شاید احساساتی شده، در صحنه‌های تظاهرات یا اغتشاشات حضور پیدا می‌کند، بعد از مدتی جسدش در حالی که به شکل فجیعی کشته شده، پیدا می‌شود و در این حد که جمجمه و صورت او متلاشی شده بود. این موضوع مشکوک است، چون به هر حال یک نیروی امنیتی یا نظامی بعید است این انگیزه را داشته باشد که یک بچه ۱۶ ساله را بخواهد بکشد. به چند دلیل، یکی اینکه به هر حال آن نیروی امنیتی اعتقادات دینی دارد که مانع آن است و اصلاً مجوز قانونی و شرعی این کار را با یک بچه کم سن و سال هم ندارد. به‌لحاظ اخلاقی هم یک نیروی امنیتی خودش خانواده و بچه دارد و هیچ‌وقت وجدانش اجازه نمی‌دهد که یک نوجوان ۱۶ ساله را بگیرد و به این شکل فجیع به قتل برساند. جمجمه این بچه خرد شده است.

خیراللهی با بیان اینکه یک بچه‌ای که در تظاهرات شرکت کرده، به هر حال جزو معاندین یا محارب به حساب نمی‌آید که انگیزه جدی‌ای برای حذف او بین نیرو‌های امنیتی وجود داشته باشد، افزود: نوجوانی که تحت تأثیر احساس، فضای مجازی یا جوّ خیابان و چیز‌هایی که دیده ممکن است در محلی حضور داشته باشد، اما به هر حال دستگاه نظامی و امنیتی این‌قدر درک و فهم دارد که بداند هر کشته برای این نظام هزینه دارد. پس بعید است خودش دست به چنین اقدامی بزند.

وی با بیان اینکه نظر شخصی بنده این است که سیستم‌هایی که به‌دنبال آشوب در کشورند این نوجوان را در فضای مجازی شناسایی کرده و از پروژه کشته‌سازی و تحریک قومیتی استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: مرگ وی و برخی کشته‌شدگان اغتشاشات اخیر باید توسط اطلاعات و مراجع امنیتی به‌صورت ویژه پایش و بررسی شود چرا که وقتی به ابعاد قضیه نگاه می‌کنیم، مشکوک به نظر می‌رسد.

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی با بیان اینکه دشمنان در مرگ مهسا امینی هم از پروژه تحریک قومیتی برای کرد‌ها بهره بردند، ادامه داد: آشوبگران وقتی دیدند مردم لرستان در اغتشاشات اخیر شرکت نکردند و در لرستان خبر چندانی نیست از این پروژه‌ها ساختند. من معتقدم یک دختری را هدفمند انتخاب کردند و بردند و کشته‌سازی کردند و بعد هم گفتند که از قوم شما دختری کشته شده، علی کریمی پیام بدهد و دیگرانی پیام بدهند که چه بشود؟ لرستان هم شلوغ شود چرا، چون مردم لر مردمان شجاعی هستند و دسترسی به اسلحه دارند و به قول معروف یک وضعیت نابسامان امنیتی در اینجا درست کنند.

خیراللهی با تأکید بر اینکه ما معتقدیم عده‌ای به دنبال بهره‌برداری از ماجرا هستند، گفت: بنابراین به‌عنوان اقوام "نیکا شاکرمی" انتظار داریم دستگاه‌های اطلاعاتی ورود کنند؛ تلفن همراه نیکا را به خوبی چک کنند؛ صفحه او در فضای مجازی را چک کنند. آخرین پیام‌ها و تماس‌های او بررسی شود تا به هر شکل مشخص شود که با چه کسانی ارتباط داشته و چه کسانی در تحریک این نوجوان نقش داشتند و با او مرتبط بودند.

وی در واکنش به برخی اظهارات "آتش شاکرمی"(گویا بازداشت شده) خاله نیکا گفت: ایشان فرد سیاسی نیست و اینکه برخی از عنوان لیدر برای وی استفاده کرده‌اند به نظرم صحیح نیست. اما به نظر من خاله "نیکا" هم آن‌گونه که پیداست از طرف افرادی که مثلاً خود را وکیل سیاسی معرفی می‌کنند، یا حتی از طریق نشر برخی شایعات یا تماس‌های مشکوکی که صورت گرفته، تحریک شده و به سمت این موضع‌گیری‌ها هدایت شده است.

دایی مادر مرحوم نیکا شاکرمی درباره علت دفن مرحومه شاکرمی در روستای حیات‌الغیب بخش ویسیان خاطرنشان کرد: ما در ابتدا در این باره با دو نظر در فامیل مواجه بودیم، فامیل پدر مرحوم نیکا بر خاکسپاری او در جوار پدرش تأکید داشتند، ما هم به عنوان دایی‌های مادرش با این موضوع موافق بودیم. اما تنها شخص مادرش در ابتدا مخالف بود که بعد از صحبت‌هایی که کردیم، با توجه به فراخوان‌هایی که شده بود و احتمال می‌دادیم برخی بخواهند در مراسم شلوغی کنند و جان مردم دیگری به خطر بیافتد، یعنی همان جریانی که می‌تواند قاتل نیکا باشد در تهران، ممکن است بیاید و در این مراسم هم اغتشاشی را ایجاد کند و حتی باز هم کشته‌سازی کند، تصمیم بر خاکسپاری او در روستای پدری با حضور اقوام درجه یک گرفتیم.

همچنین صداوسیما ویدئوهایی از برخی بستگان این دختر نوجوان منتشر شده که آنها در این ویدئو می گویند که این دختر توسط نیروهای امنیتی کشته نشده است. این گزارش حاشیه هایی در فضای مجازی داشته است.

همچنین مادر نیکا شاکرمی ویدئویی منتشر کرده و گفته که برای اظهارنظر در خصوص فوت دخترش تحت فشار گذاشته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
26
228
...هیچ کس باورنمیکند ، هرروزیک واژه جدید به ادبیات ...اضافه میشودبعدازدشمن !! واغتشاشگر!! چشممان به کشته سازی روشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
عجب داستان سرایی قشنگی بود . حالا یک سوال دوربین ها کجاست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
146
32
احتمال زیاد کار کارگران بوده است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
41
236
چقدر دروغ میگین؟ این بچه 8 روز دستگیر بوده بعد از 8 روز جنازش پیدا شده.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
اگه هشت روز دستگیر شده پس ۲۹ شهریور که وارد خونه شده و فرداش جنازش تو حیاط خونه اون خونه مسکونی و انتقال اون به پزشکی قانونی و میخواین چه توجیحی براش بیارین ... .اون بابا فیلم کوله و گوشی و حتی جنازه اون مرحوم رو تو گوشی داشت و نشون داد و گفت مربوط به ۳۰ شهریور هست ، حالا بعد پیگیری هویتش و خانواده ش پیدا شده . ببین با کیا شدیم ۸۰ ملیون خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
این داستانها و این چیزا رو تو میگی و خودت باور میکنی.گذاشتن کوله هم اونجا کار سختی نیست همونجور که گذاشتن جنازه کار سختی نبوده.تو اون فیلم هم اصلا چهره ای معلوم‌نیست
ملانیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
اوه اوه اوه.حالا همه شدن مدافع حقوق بشر. حکومت دست شما همه چییی گل و بلبل بود!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
37
205
همیشه چیزی که صدا سیما بگه درسته!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
نه.اشتبا گفتی .همیشه چیزی که اینترنشنال و بی بی سی بگن درسته
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
159
41
خداوند شما پدر و مادر شمارو بیامرزد که منطقی با این قضیه برخورد کرده اید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
36
98
دایی مادر مرحوم هم خیلی تاکید داشته که نیروهای امنیتی آدمهای خوبی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
شما این تاکید رو قبول داری؟
مهناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
نه تو خوبییی اینو به ۱۰:۰۹ میگم. مدعیان روشنفکر ریختن وسط که بگن همه بدن فقط ما خوبیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
17
156
نمی دونم برلی وی توضیح می دی استاد ولی اونی که فهمیده و چشماش باز شده الانم می دونه چه خبره اوتی که نفهمیده و نمی خواد بفهمه هم برای خودش سناریو ساخته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
29
258
خدا داند
همانند سقوط هواپيماي اوكرايني در اثر نقص فني.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
مهسا امینی مریض بود هواپیما نقص فنی داشت نیکا هم که همینطوری از یه ساختمون پرت شد پایین مرد عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
26
235
حواسش نبوده یهو خودش مرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
مردن انسان در ایران یهویی هستش. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
9
152
خدایا به تو پناه میبریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
14
84
احتمال دایی ایشان از ..... بی اطلاع هست.به طور حتم ایشان در جریان اعتراضات شناسایی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
بله کاملا درسته
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
157
33
به‌لحاظ اخلاقی هم یک نیروی امنیتی خودش خانواده و بچه دارد و هیچ‌وقت وجدانش اجازه نمی‌دهد که یک نوجوان ۱۶ ساله را بگیرد و به این شکل فجیع به قتل برساند.!! پس مشکل چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
این حرف درست نیست.وقتی موضوع انچه خودتان میدانید باشد ... برایشان کاری ندارد
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
186
41
بنظرم‌موضوع‌عشق‌وعاشقیه.اصلاسیاسی‌نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
کسی از شما نظر نخواست.
ناشناس
|
France
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
17
86
....چرا نظرات رو نمی ذارید؟ غیرت ندارید؟
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
با غیرتا اومدن وسط.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
120
42
فیلم ورود به ساختمان ۷ ساعت قبل فوت رو چرا پخش نمیکنی؟
هر کس میفته میمیره میگن کشتنش.
اگه قرار بر کشتن باشه آدمهای مهم زیاد هستن نه یک دختر نوجوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
این فیلما دقیقن برای افرادی مثل تو هست ن ملت اگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
5
133
به تظر من هر کسی یا کسانی که اینکار کردن در درگاه خدا باید جوابگو باشن عدالت خدا جوابشون بده
سعید
|
Germany
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
20
105
تناقض:

فیلم مداربسته صبح رو نشون میده
بعد تسنیم میگه ساعت ۲۲ شب رفته اون خونه
پاسخ ها
ایمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
پرفسور، وقتی چراغ روشنایی روشن باشه، دوربین مدار بسته اینطور نشون میده. به سایه دختره باید توجه کنی. سایه در اثر روشنایی چراغ هست.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
6
59
عجب
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
9
87
مردم سزاوار این همه امتحان الهی نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
این امتحان الهی نیست
یبعتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
12
85
خدایا شکرت نون ... مظلومان را نمیخورم
ولی بسه این همه صبوری خدایا عدالتت و اجرا کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
9
94
این سر ها هستند که به جسم سخت برخورد می‌کنند نه بر عکس جسم سخت به سر تقصیر سرها هست که این روز ها بدنبال جنس سخت می‌گردند.
هم وطن
|
Germany
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
19
150
گوشی و کوله‌اش ۳۰ شهریور پیدا میشه اما نمیتونن تا۷ روز هویتش رو پیدا کنن؟
هیچکس صدای فریادش رو نشنیده!!!
زنده پرتاب شده یا جنازه‌اش رو پرتاب کردن؟
بر چه اساسی...مگر از این غول‌های ...شناخت کافی دارید؟
چرا هیچکس برای شعور ملت ارزشی قائل نیست..
سکوتم از رضایت نیست
مرا تخم شکایت نیست..
من منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
23
141
خوب گوش کنید تو فیلم اعتراف گیری از دایی اون دختر یکی با تاکید به دایی دختر میگه بگو ...! اگر این اعتراف گیری اجباری نیست پس چیه
من منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
15
104
هر بیننده منصفی میفهمه اون فیلم دوربین مدار بسته مربوط به صبح و زیر نور آفتاب هست نه ۱۲ شب و زیر نور چراغ!
متعجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
13
121
یک فیلم فقط وجود داره؟ در همین فیلم ۲۰ ثانیه ای دختر با عجله میره خودکشی کنه که دیر نشه یه وقت!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
92
31
خدا به خونوادش صبر بده و قاتلش هر چه سریعتر پیدا بشه تا دهن یاوه گویان بسته بشه که اونم بعید میدونم معاندین از یاوه گویی در هر شفاف سازی هم که بشه دست بردار باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
انشاالله هرچه زود تر قاتلش پیدا میشه و مجازات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
حتما چند نفرو میارن برای اعترافات اجباری و دونفرشون هم اعدام میشن به عنوان قاتل
وجدان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
12
103
چه فیلم با کیفیتی ، فقط اون ..که این سناریو رو ساخته نمی گه برای ساعت 12 شب یه کم روشن بنظر میاد
مگه قرارنبود بیفته تو حیاط خونه همسایه پس چرا جنازه اش کنار جدول پیاده رو پیدا شد
پس چرا خاله اش گفته که از کهریزک تماس گرفتن گفتن جنازه دختر شما پیش ماست
پس چرا بعد 8 روز جنازه پیدا شده
این چراها فردای روز... مثل جواب هایی که برای ترانه موسوی ، زهرا بنی یعقوب ، زهرا کاظمی...
ااال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
6
60
مگه کم فیلم دیدیم...که مشکوک باشیم الان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
5
94
خدایا به حق امام حسین یه کاری کن قاتل این طفل معصوم پیدا بشه و مجازات بشه خیلی بیرحمانه کشتنش حتی حیوان هم انقدر وحشی و درنده نیست. خدایا به تو پناه میبریم از این دنیای فاسد
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
31
17
ادم میمونه حرف کدوم باور کنه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
75
39
اخه عقلا ومنطقا چرا نیروهای حکومت میون اینهمه افراد مهم و لیدر و... میان یه نوجوان ۱۷ ساله رو اونم مخفیانه بکشن بیشتر میاد که برای جو سازی و ایجاد اغتشاش ازش استفاده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
4
63
اولا تصویر که واضح نیست این نیکا باشه دوما ساعتی قبل نیکا روی یک سطل ذباله رفته و روسریشو آتیش زده که فیلمش موجوده بعدا هم که فرار میکرده با مادرش صحبت کرده که ... هشت روز بی خبری و روز نهم اطلاع دادن .راست میگین فیلم بردن جسد را نشون بدین.این فیلم دقیقا مثل فیلم مادر ستار بهشتی بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین