کد خبر: ۷۹۸۹۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷

واکنش جامعه اسلامی کارمندان به حوادث اخیر کشور

جامعه اسلامی کارمندان در پی حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای صادر کرد.
واکنش جامعه اسلامی کارمندان به حوادث اخیر کشور
آفتاب‌‌نیوز :

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی در یک سال اخیر به رغم تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان به پیروزی‌های عدیده‌ای نائل آمدند، راهپیمایی عظیم و بی‌سابقه اربعین حسینی و دستاوردهای مهم در تولید علم و فن‌آوری، همچنین موفقیت‌های حاصله در سیاست خارجی، عضویت کامل در پیمان شانگهای، توسعه روابط اقتصادی، فنی و سیاسی با اعضای این پیمان و سخنرانی مهم و حضور موفق رئیس‌جمهور محترم در سازمان ملل، خشم دشمنان‌ شیطان‌صفت را برانگیخت.

از این‌رو دشمنان اسلام و ملت ایران به ویژه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و عوامل داخلی آنان از درگذشت غم‌انگیز یک جوان ایرانی سوء‌استفاده نموده و با خرابکاری‌ها و آتش زدن مساجد و اموال بیت‌المال و مردم و با بهره‌برداری از ابزارهای رسانه‌ای به تحریک مردم و جوانان پرداختند.

بدون شک این فتنه‌ دشمنان مانند گذشته با حرکت خودجوش میلیون‌ها نفر از مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سراسر ایران با لبیک به رهبری و محکوم کردن تحرکات خبیثانه فتنه‌گران بی‌اثر و عقیم گردید.

ضمنا از دولت محترم و مردمی سیزدهم تقاضا می‌شود با رفع مشکلات اقتصادی موجود، بیش از پیش زمینه دلگرمی مردم عزیز را فراهم نمایند.

جامعه اسلامی کارمندان با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اخیر به ویژه مدافعان امنیت و حمایت از نیروهای انتظامی و نظامی، فتنه دشمنان اسلام و ایران را شدیداً محکوم نموده و اطمینان دارد این توطئه‌ها نافرجام و شکست خورده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین