کد خبر: ۷۹۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

ورود ۷۷ هزار خودرو به گیلان طی یک روز

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه از ساعت ۱۷ روز گذشته شاهد ترافیک ورودی سنگین و پرحجم در استان بودیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو وارد استان شده است.
ورود ۷۷ هزار خودرو به گیلان طی یک روز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ورود مسافران به استان گیلان طی دیروز و امروز، اظهار کرد: به واسه تعطیلی امروز تعداد زیادی از هموطنان از عصر روز گذشته به استان گیلان سفر کردند.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۷ روز گذشته شاهد ترافیک ورودی سنگین و پرحجم در استان بودیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۷۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو وارد استان شده است.

رئیس پلیس راه گیلان از افزاش هفت درصدی ورود خودرو به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده منجیل - رودبار نیمه سنگین، اما روان است و سایر محورهای استان نیز متاثر از بار ورودی، متراکم و پرتردد هستند.

صفاری با اشاره به اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین تا ساعت ۲۴ امشب، عنوان کرد: روز جمعه نیز این محدودیت در دو محور رفت و برگشت آستارا - اردبیل و رشت - قزوین اعمال می شود تا بار بازگشت مسافران مدیریت شود.

وی عامل اصلی حوادث رانندگی در محورهای برون شهری به ویژه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات را سرعت غیر مجاز دانست و از رانندگان خواست سرعت مطمئنه داشته باشند تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین