کد خبر: ۷۹۹۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۸
وکیل مدافع موسویان خبر داد :

اعلام رضایت موسویان از توکلی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وکیل مدافع حسین موسویان ضمن اعلام رضایت موکل خود از احمد توکلی مدیر سایت «الف» از ارائه اعلام رضایت توکلی به شعبه 12 بازپرسی کارکنان دولت خبر داد.
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، هوشنگ پوربابایی در نمابری به خبرگزاریها اعلام کرد: «پیرو طلب حلالیت جناب آقای احمد توکلی ریاست محترم مرکز پژوهشهای مجلس و نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از موکل اینجانب دکتر سید حسین موسویان معاون مرکز تحقیقات استرتژیک وقت و سخنگوی سابق تیم هسته‌‏ای، نظر به اینکه شکایات متعددی علیه سایت الف مطرح و در حال پیگیری بود با اقدام مناسب وشجاعانه مدیر مسوول سایت مذکور و مذاکرات انجام شده موکلم رضایت کامل خود را از سایت الف و مدیر مسوول آن به شعبه 12 بازپرسی کارکنان دولت تقدیم کرد».

در بخش دیگری از این نمابر تاکید شده است : «امید است خداوند متعال در این ماه مبارک و این شبهای عزیز نیز از گناهان همه درگذرد».

چند روز پیش احمد توکلی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و مدیر سایت خبری «الف» در نامه‌‏ای خطاب به موسویان از انتشار مطالبی در سایت الف که حاوی مطالبی تهمت آمیز به موسویان بود طلب حلالیت کرده بود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین