کد خبر: ۷۹۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۱

بيانيه اعتدال و توسعه به مناسبت هفته دفاع مقدس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره هشت سال دوران پر حماسه دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب در این بیانیه آمده است: «دوران دفاع مقدس، همواره يادآور بزرگی و سربلندی ملت شريف ايران بوده است. 

بی ترديد هشت سال جانفشانی و ايستادگی در برابر تجاوز بيگانگان به حريم مقدس سرزمين اسلامي، همچون برگی پرافتخار از تاريخ معاصر ايران در ذهن و خاطره نسل‌های آينده اين مرز و بوم خواهد درخشيد. 

مردم غيور و شهيد پرور كشور از هر قوم و نژادی، دست در دست هم به فرمان جهاد رهبر بزرگ انقلاب خود لبيك گفتند و هشت سال با جان و دل در برابر توپ و تانك دشمن متجاوز مقاومت كردند. 

در اين ميان آنچه كه دفاع مقدس ملت ايران را از ديگر حماسه های ملل دنيا متمايز می كند، ماهيت منحصر به فرد اعتقادی آن است؛ عمل به فريضه ديني، اجرای فرمان رهبر خود، حفظ ارزش ها و آرمان ها و در نهايت دفاع از وجب وجب خاك ميهن، چارچوب اعتقادی رسوخ ناپذيری بود كه در دل فرد فرد اين مردم شكل گرفت و به لطف حضرت حق در برابر دشمنان به پيروزی رساند». 

در پایان این بیانیه، حزب اعتدال و توسعه ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، عزت و سربلندی ايران عزيز، اقتدار و عظمت روزافزون نيروهای مسلح كشور، صلابت و بزرگی ايرانيان را از خداوند متعال خواستار شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین