کد خبر: ۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۱
در برنامه حوزه هنری استان لرستان؛

سرهنگی و فخرزاده خاطرات جنگ را بازگو می‌كنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرتضی سرهنگی و سعید فخرزاده در نخستین نشست بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس جمعه پنجم مهر در خرم آباد خاطرات خود را از دوران جنگ بازگو می‌كنند.

به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه آفتاب، شیرزاد نعمتی‌نیا رئیس حوزه هنری استان لرستان با اعلام این خبر افزود: «این نشست كه به مناسبت شكست حصر آبادان برگزار می‌شود از اولین برنامه‌های دفتر ادبیات و پایداری این مركز است و قرار است سرهنگی، فخرزاده و رزمندگان دوران دفاع مقدس با خاطرات خود یا آن روزهای زنده می‌كنند».

نعمتی‌نیا اظهار كرد: «به رغم اینكه لرستان دومین استان خسارت دیده در جنگ تحمیلی بوده و بیش از شش هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب كرده اما متاسفانه تاكنون در بخش ادبیات پایداری اقدام شایسته‌ای در این زمینه صورت نگرفته است».

وی ادامه داد: «براساس آمار موجود بیش از پنج هزار عنوان كتاب در بخش ادبیات پایداری در كشور به چاپ رسیده كه سهم لرستان در این زمینه كمتر از 10 عنوان بوده است».

رئیس حوزه هنری استان لرستان گفت: «انتشار دو عنوان كتاب با موضوع پایداری را در دستور كار داریم و این كار مساعدت و همكاری فرماندهان و نیروهای نظامی را می‌طلبد».

نشست بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت 17 روز یاد شده در حوزه هنری استان لرستان برگزار می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین