کد خبر: ۸۰۰۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

مطهری: به بازیکنانم گفتم که امروز باید گلادیاتور باشند

سرمربی نساجی می‌گوید با برنامه توانستند گل‌گهر را شکست دهند.
مطهری: به بازیکنانم گفتم که امروز باید گلادیاتور باشند
آفتاب‌‌نیوز :

نساجی امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال با یک گل از سد گل‌گهر گذشت. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: درست است که امروز بازی را بردیم اما گل‌گهر تیم قابل احترامی است. آن‌ها فوتبال خوبی هم از عمق و هم از کناره‌ها بازی می‌کنند. هر چی از وضعیت بازی گذشت و رو به آخر بازی رفتیم، دیدیم که گل‌گهر با تعویض‌هایی که داشت و آوردن بازیکنان بلند قامت، به دنبال رفتن به سراغ کانال‌های کناری است تا از ضربات سر کی‌روش، شاکری و باقی بازیکنانش استفاده کند.

او افزود: ما شکل بازی‌مان را تغییر دادیم و پنج دفاعه کردیم. با این کار توانستیم گل‌گهر را کنترل کنیم. روی ضربات ایستگاهی هم کار کرده بودیم و همانطور به گل رسیدیم. من در جلسه امروز به بازیکنانم گفته بودم که یازده گلادیاتور می‌خواهم چون امروز باید می‌جنگیدند. ۹ گلادیاتور هم روی نیمکت داشتیم. انگیزه بازیکنان ما امروز بسیار بالا بود و دست تک تکشان را می‌بوسم. شکل دفاعی امروزمان بسیار خوب بود و آن‌ها به خوبی جمع می‌شدند و شیفت‌های عرضی را فوق‌العاده انجام دادند که حاصلش این برد بود. به مردم مازندران و بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی نساجی ادامه داد: باز اشاره می‌کنم که تیم آقای قلعه‌نویی الکی صدرنشین لیگ نبوده و جزو بهترین تیم‌های لیگ است. به تیم گل‌گهر هم خسته نباشید می‌گویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین