کد خبر: ۸۰۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

دیوارنگاره «زنان سرزمین من» برداشته شد

جدیدترین طرح دیوارنگاره‌ی میدان ولیعصر (عج) تهران با عنوان «زنان سرزمین من» چند ساعت پس از نصب، برداشته شد.
دیوارنگاره «زنان سرزمین من» برداشته شد
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد روز پنجشنبه ۲۱ مهر ماه دیوارنگاره‌ی میدان ولیعصر (عج) با به نمایش گذاشتن تصویرهایی از زنان موفق و تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی تغییر کرد. زمان زیادی اما از این تغییر سپری نشد که طرح این دیوارنگاره با واکنش‌ها و حاشیه‌هایی از سویِ برخی از صاحبان تصویرها همراه شد.

در ادامه، ساعاتی پیش و حدود ۲۴ ساعت پس از نصب، این دیوارنگاره از محل خود برداشته شد که تصویر آن نیز در فضای مجازی انتشار یافت.

مهرداد معظمی - مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اوج، متولی این دیوارنگاره - در گفت‌وگویی با ایسنا این خبر را تأیید کرد و همچنین گفت که طرح جدید تا چند ساعت آینده به روی دیوار خواهد رفت.

او همچنین با انتشارِ توییتی درباره این اتفاق چنین توضیح داده بود: «ما به عنوان سازمان هنری - رسانه‌ای اوج همواره یکپارچگی ایران عزیز را مدنظر قرار داده‌ایم. تصویر دیوارنگاره تلاش کرده برای پاسداشت مقام زن، تعداد اندکی از زنان موفق سرزمین‌مان ایران را معرفی کند، برای این روزها که همه جا حرف از زنان است.»

معظمی همچنین نوشته بود: «همه باید سعه صدر خود را برای ایران بالا ببریم. ما در یک کشتی هستیم. چه بخواهیم چه نخواهیم.»

در این دیوار نگاره جدید تصویر زنانی مانند فاطمه معتمد آریا، مرضیه برومند، مریم میرزاخانی، معصومه آباد، فروغ فرخزاد، توران پیرهادی، نفیسه مرشدزاده، المیرا شریفی و....دیده می‌شد.

دیوارنگاره «زنان سرزمین من» برداشته شد

دیوارنگاره «زنان سرزمین من» برداشته شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین