کد خبر: ۸۰۱۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

روایت پلیس از دستگیری جنجالی یک زن در مقابل مصلای تبریز

در پی انتشار فیلمی از دستگیری یک زن در مقابل مصلی تبریز در فضای مجازی و بست آن به بعد از نماز جمعه روز گذشته، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی توضیحاتی درباره زمان دقیق دلیل این این دستگیری عنوان کرد.
روایت پلیس از دستگیری جنجالی یک زن در مقابل مصلای تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ هاشم شعفی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: زمان دقیق دستگیری این زن که در فیلم‌های منتشرشده در روز گذشته وجود دارد، مربوط به اغتشاشات ۳۱ شهریورماه بوده و این زن نیز یکی از لیدر‌های اغتشاشگران در مرکز شهر تبریز بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی افزود: این لیدر زن، مقابل مصلای شهر تبریز توسط ماموران انتظامی شناسایی شده و توسط ماموران زن انتظامی حاضر در محل به سمت خودروی انتظامی هدایت می‌شود، اما این زن اغتشاشگر با ایجاد سر و صدا‌های بی مورد تلاش می‌کرد تا مردم را تحریک و به حمایت از خود با شعار‌های هنجارشکنانه وادار کند که مردم توجهی نکرده و تصاویر هم گویای همین موضوع است. انتشار این فیلم در فضای مجازی و رسانه‌های معاند یکی از نشانه‌های دیگر شکست دشمنان اسلام و انقلاب بوده و این امر ناشی از ناکامی آن‌ها برای تحریک افکار عمومی در تبریز است.

شعفی تاکید کرد: استفاده از عنوان دختر تبریزی برای این زن اغتشاشگر و یکی از لیدر‌های آشوبگران از جمله عملیات روانی رسانه‌های معاند بوده و طی روز‌های اخیر مردم شهرستان‌های استان و به خصوص تبریز به فراخوان‌های متعدد رسانه‌های معاند و ضد ایرانی برای برپایی تجمعات اعتراضی و ساختارشکنانه توجهی نکردند. عدم توجه مردم به فراخوان‌های معاند، موجب عصبانیت رسانه‌های معاند شده است. رسانه‌های معاند با انتشار فیلم‌های تقطیع شده درصدد تحریک افکار عمومی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین