کد خبر: ۸۰۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

ادامه تعدیل نیرو در باشگاه استقلال

از جمله اتفاقات اخیر طی ۴۸ ساعت گذشته پس از معرفی علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال ریزش تعدادی از کارمندان و پرسنل باشگاه استقلال بوده است.
ادامه تعدیل نیرو در باشگاه استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

علی فتح الله زاده از صبح امروز با حضور در محل ساختمان باشگاه استقلال از امور مالی لیست حقوق بگیران این مجموعه را درخواست کرده و به بررسی اسامی نفرات در بخش‌های مختلف مشغول شد.

مدیرعامل جدید که لیستی مرتبط با آخرین دوران حضورش در راس باشگاه استقلال را کنار لیست جدید باشگاه گذاشته بود، با اشاره به افزایش سه برابری تعداد پرسنل باشگاه به همکارانش گفت: "زمانی که ما در باشگاه بودیم استقلال ۲۲ کارمند داشت حالا ۶۲ کارمند و حقوق بگیر در باشگاه حضور دارند که معلوم نیست این همه افزایش برای چیست؟ "

افزایش سه برابری در جمع نفرات گروه امور مالی از سه نفر به ۹ نفر، افزایش نفرات حاضر در بخش پشتیبانی از ۵ نفر به ۱۲ نفر. استخدام ۶ راننده برای افراد مختلف! زیاد شدن تعداد نفرات شاغل در بخش حراست از یک نفر به ۵ نفر. به علاوه بخش‌های دیگر باشگاه همه و همه باعث شد تا علی فتح الله زاده نسبت به کاهش این تعداد نفرات اقدامات اولیه را استارت بزند.

او همچنین پس از اطلاع از اینکه یکی از مشاوران مدیرعامل قبلی در هتل اسپیناس مستقر بوده و بابت اقامتش در هتل اسپیناس شبی ۲ میلیون تومان به حساب هزینه‌های جاری باشگاه در ماه افزوده می‌شده به شدت ابراز تعجب کرده و گفته: "چه لزومی دارد وقتی میتوان با اجاره یک آپارتمان با اجاره ماهیانه ۵ میلیون در آن مستقر شد در عوض شبی دو میلیون تومان برای اتاق یک هتل هزینه کنیم تا یک مشاور در تهران حضور داشته باشد؟ ".

به نظر می‌رسد تعدیل نیرو در لیست حقوق بگیران باشگاه استقلال ظرف امروز و فردا باز هم ادامه داشته و به زودی اخباری در رابطه با جدایی تعدادی دیگر از کارمندان باشگاه استقلال منتشر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین