کد خبر: ۸۰۲۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

اعتراض یحیی گل محمدی جواب داد

یحیی گل محمدی پیش از دیدار با ملوان انزلی بار دیگر نسبت به کیفیت زمین چمن محل تمرین تیمش حرف زد و اعتراض کرد.
اعتراض یحیی گل محمدی جواب داد
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی هفته دهم تیمش ضمن انتقاد از نداشتن زمین تمرین مناسب، گفت: ما از وضعیت زمین تمرین رضایت نداریم و این به مشکل بزرگی برای پرسپولیس تبدیل شده است. ما فقط در رسانه‌ها زمین تمرین داریم و می‌شنویم که برای پرسپولیس زمین تمرین دیگری فراهم شده است، اما چنین چیزی در واقعیت وجود ندارد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما هر روز در ورزشگاه کاظمی تمرین می‌کنیم و این زمین هم که از اول فصل و شروع تمرینات، تنها زمین تمرینی ما بوده است و هم تمرین و هم بازی‌های دوستانه را روی آن انجام داده‌ایم. الان خیلی وقت است این زمین کیفیت خود را از دست داده و واقعاً بد و ضعیف شده است و هر روز نگران مصدومیت بازیکنان روی این زمین هستیم. این اعتراض واضح خیلی زود توسط رضا درویش شنیده شد. در روز‌هایی که اهالی فوتبال هنوز در شوک برکناری مصطفی آجرلو از استقلال هستند، مدیرعامل پرسپولیس تصمیم گرفت به اعتراض سرمربی تیمش رسیدگی کند.

یک روز پس از مصاحبه یحیی گل محمدی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در این خصوص اظهار داشت: ما ظرف هفته گذشته با پیگیری‌های بسیار زیاد اعضای هیئت مدیره، آقای پیروانی و… زمین تمرین نفت تهرانسر را نهایی کنیم و قرارداد را بستیم و پول پرداخت شده و آماده برای بهره برداری است.

وی افزود: کادرفنی رفتند دیدند و گفتند زمین نو است و تا حالا استفاده شده و کمی بلند است. هر مربی برای خود استانداردی دارد و اینجور که آقای پیروانی گزارش دادند باید با شماره یک کوتاه شود.

در همین راستا شنیدیم یحیی گل محمدی و شاگردانش پس از بازی با ملوان انزلی و از هفته آینده استارت تمرینات خود را در زمین نفت تهرانسر خواهند زد. قرارداد باشگاه پرسپولیس با مسئولان این ورزشگاه به مدت یک سال بسته شده و از قرار معلوم چمن آن نیز کیفیت خوبی دارد، فقط باید کوتاه شود. از سوی دیگر شنیدیم قرار است زمین ورزشگاه شهید کاظمی (استادیوم اختصاصی محل تمرین پرسپولیس) نیز در این مدت زیر کشت رفته و برای آینده آماده شود. البته باید منتظر ماند و دید این زمین تمرین جدید نظر یحیی گل محمدی را جلب می‌کند یا اینکه...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین