کد خبر: ۸۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

ادعای نماینده مجلس درباره بازداشتی‌های اعتراضات

میرتاج الدینی در خصوص اعترافات لیدرهای حوادث اخیر تصریح کرد: خبرهای تکان‌دهنده‌ای از اعترافات بازداشت‌شدگان وجود دارد که برخی اعتراف کرده‌اند از ۶ تا ۵ سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودند، اردو رفته و راه‌های تخریب را آموزش دیده‌اند که این‌ها برنامه ضدیت با نظام است و پشتیبان آنها آمریکا، صهیونیست‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه هستند.
ادعای نماینده مجلس درباره بازداشتی‌های اعتراضات
آفتاب‌‌نیوز :

 نماینده تبریز در مجلس گفت: خبرهای تکان‌دهنده‌ای از اعترافات بازداشت‌شدگان وجود دارد که برخی اعتراف کرده‌اند از ۶ تا ۵ سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودند، اردو رفته و راه‌های تخریب را آموزش دیده‌اند. اکنون زمان آزمون چهره‌های مشهور است تا آب بر آتش دشمن بریزند و اجازه ندهند این مسائل گسترده شود. مبنا و پایه اصلی حوادث اخیری که اتفاق افتاد، خبرهای دروغ بود.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه در مورد حوادث یک ماهه اخیر جوانان مدارس و دانشگاه‌ها و خواص را مخاطب قرار می‌دهم، عنوان کرد: هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران نظام جمهوری اسلامی به این اقتدار نرسیده بود. در یک فضای آرام با اساتید، افراد تحلیلگر سیاسی و تاریخی گفت‌وگو کنید. فضا را به اغتشاش آلوده می‌کنند که حرف حق شنیده نشود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.

نماینده تبریز در مجلس خطاب به خواص و چهره‌های مشهور، گفت: اکنون زمان آزمون آنهاست که آب بر آتش بریزند و نگذارند این مسائل گسترده شود، زیرا در جامعه ناامنی ایجاد می‌کند. این موضوعات روزی تمام می‌شود. شما در آزمون تاریخی قرار دارید، بیایید در کنار هم مشکلات را حل کنیم. : خبرهای تکان‌دهنده‌ای از اعترافات بازداشت‌شدگان وجود دارد که برخی اعتراف کرده‌اند از ۶ تا ۵ سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودند، اردو رفته و راه‌های تخریب را آموزش دیده‌اند که این‌ها برنامه ضدیت با نظام است و پشتیبان آنها آمریکا، صهیونیست‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه هستند.

وی در پایان از رزمایش اقتدارآفرین نیروی زمینی سپاه و قرارگاه عاشورا در منطقه عمومی ارس و مرزهای شمالی و شمال‌غرب کشور تشکر کرد و گفت: امروز نمایندگان مجلس نیز در حمایت از آنها بیانیه‌ای امضا کردند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین