کد خبر: ۸۰۲۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲

آزمون استقامت برای طرفداران فیلم‌های ترسناک

تماشاگرانی که روی ویلچر تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرند، غش می‌کنند و یا در وسط فیلم تهوع می‌گیرند؛ برآیندی است که ترساننده ۲ تازه‌ترین ساخته دیمین لئون را به یک آزمون استقامت برای طرفداران فیلم‌های ترسناک تبدیل کرده است.
آزمون استقامت برای طرفداران فیلم‌های ترسناک
آفتاب‌‌نیوز :

فصل دوم ترسناک در فصل جاری فیلم‌های هالووین به گیشه‌ای غیر منتظره تبدیل شده است؛ دنباله غم‌انگیز دلقک قاتل در سال ۲۰۱۶ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی دیمین لئون - Damien Leone، صنعت سینمای هالیوود را در آخر هفته شوکه کرد؛ زمانی که در گیشه داخلی آمریکا، کمی بیش از یک میلیون دلار فروخت. این فیلم که ساخت آن ۲۵۰ میلیون دلار هزینه در برداشته در هفته نخست هم ۸۰۵ هزار دلار در گیشه فروش داشت.

ترسناک ۲ تماشاگران را وادار به غش و استفراغ می‌کند در حالی که کارگردان می‌گوید قصد ندارم مردم آسیبی ببینند، این یک موضوع فراواقعیتی (سورئال) است.

تصاویری از تماشاگرانی که در حین تماشای فیلم خارج از اکران تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته‌اند، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و این دنباله خونین را به چیزی شبیه یک آزمون استقامت برای طرفداران فیلم‌های ترسناک تبدیل کرده است.

کارگردان ترسناک ۲ فیلم به تازگی درباره واکنش‌ها به این فیلم به اینترتینمنت ویکلی گفته من نمی‌خواهم مردم در طول فیلم غش کنند و صدمه ببینند، اما این سورئال است. این ترسناک ۲ است و قبل از اینکه آن را ببینید، لازم است ترورفایر ۱ را ببینید. در این صورت می‌دانید که وارد چه چیزی می‌شوید.

ترسناک ۲ که همچنان در سینما‌های منتخب آمریکا روی پرده است، در یک صخره به پایان می‌رسد. به این معنی که لئون کارگردان مطمئناً در آینده با قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های ترسناک خونین خود به سینما‌ها بازخواهد گشت.

در این فیلم دیوید هاوارد تورنتون و سامانتا اسکافیدی که به ترتیب در فیلم نخست نقش دلقک و ویکتوریا هیس را بازی کردند در کنار لورن لاورا، الیوت فولام، سارا ووگت، کیلی‌هایمن و کیسی هارنت ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در فرایت فست (جشنواره فیلم‌های وحشتناک انگلیس) در ۲۹ اوت ۲۰۲۲ داشت و در سینما‌های آمریکا برای نخستین بار در ۶ اکتبر به روی پرده رفت.

بسیاری از منتقدان، این فیلم را پیشرفتی در مقایسه با فیلم قبلی خود می‌دانند. سکانس‌های خشونت‌آمیز و وحشتناک ظاهراً منجر به فراخوانی خدمات اورژانس از بینندگان غش و استفراغ در سالن‌ها شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین