آفتابنیوز : آفتاب: مديركل تبليغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تلاش اين دفتر برای تأسيس و راهاندازی رشته تبليغات در دانشگاهها و مراكز علمی خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، عليرضا كريمی، در ديدار با مسئولين دبيرخانه دايمی همايش روابط عمومی الكترونيك، گفت: «روابط عمومی و تبليغات، دانش تخصصی هستند و متناسب با دانش، تجربه و انتظار مخاطب، نحوه اطلاع رسانی و تبليغ متفاوت میشود.
وی از نحوه اطلاعرسانی و تبليغات توليداتی كه درايران ،صاحب مزيت است انتقاد كرد و گفت: «متأسفانه در اطلاع رسانی و تبليغات محصولاتی كه دانش فنی آن متعلق به خودمان است چه در داخل و چه در خارج از كشور موفق نبودهايم».
مديركل تبليغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از تلاش اين دفتر برای تأسيس و راهاندازی رشته تبليغات در دانشگاهها و مراكز علمی خبر داد و افزود: «دبيرخانه دايمی همايش روابط عمومی الكترونيك نيز بايد پيگيریهای لازم برای راهاندازی رشته روابط عمومی الكترونيك و توافق با مراجع علمی ذيربط را بهعهده گيرد تا فعاليتها و اقداماتش علمی تر و ماندگارتر شود».
وی تأكيد كرد: «اداره كل تبليغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمادگی دارد نياز كشور به لزوم شكلگيری، فعاليت و توسعه روابط عمومی الكترونيك را تأييد كند».
در اين ديدار امير عباس تقیپور، دبير چهارمين همايش روابط عمومی الكترونيك نيز گفت: «سهم فناوریهای نوين اطلاعات و ارتباطات در دستيابی روابط عمومی و تبليغات به موفقيت، از هر زمان ديگری بيشتر شده است».
وی گفت: «اگر تا ديروز اطلاع رسانی و تبليغ با ابزار سنتی ممكن و شدنی بود بايد بپذيريم امروز و با توجه به رشد و توسعه هر روزه فناوری های نوين در حال تبديل شدن به امری محال است».
گفتنی است چهارمين همايش روابط عمومی الكترونيك همزمان با گراميداشت روز روابط عمومی در ارديبهشت ماه 88 برگزار خواهد شد.