کد خبر: ۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۹

تکمیل شورای مرکزی فراکسیون خط امام مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ترکیب شورای مركزی فراكسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی کامل شد. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، كادر شورای مركزی فراكسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی با برگزاری انتخابات تمام كمیته‌های تخصصی تكمیل شد. 

شورای مركزی این فراكسیون مركب از 13 نفر است كه رییس شورا و دبیر كل و 5 نفر از اعضای شورای مركزی به طور جداگانه از طرف مجمع عمومی انتخاب می‌شوند و پس از تكمیل 6 كمیته تخصصی، روسای كمیته‌ها به كادر شورای مركزی ملحق خواهند شد. 

بر پایه این گزارش در انتخابات جداگانه كمیته‌های تخصصی كه امروز و هفته گذشته برگزار شد، در كمیته سیاسی، جمشید انصاری به عنوان رییس، محمدمهدی شهریاری به عنوان نایب رییس و امیری به عنوان دبیر انتخاب شدند. 

همچنین در كمیته تولیدی و زیربنایی، محمدحسین مقیمی به عنوان رییس، مهرداد لاهوتی به عنوان نایب رییس و سیروس سازدار به عنوان دبیر انتخاب شدند. 

در كمیته فرهنگی و اجتماعی نیز محمدعلی كریمی به عنوان رییس، سعدالله نصیری به عنوان نایب رییس و امیرطاهرخانی به عنوان دبیر انتخاب شدند. 

هم‌چنین اعضای كمیته اقتصادی و بودجه، علی‌اكبر اولیا را به عنوان رییس، پیمان فروزش را به عنوان نایب رییس و محمد دلاور را به عنوان دبیر برگزیدند. 

در كمیته طرح و برنامه نیز اعضا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد را به عنوان رییس، نصر الله ترابی را به عنوان نایب رییس و علی اسلامی‌پناه را به عنوان دبیر انتخاب كردند. 

اعضای كمیته ارتباطات و اطلاع رسانی نیز، مصطفی كواكبیان را به عنوان رییس، عبدالله كعبی را به عنوان نایب رییس و محمدعلی پرتوی را به عنوان منشی برگزیدند. 

برپایه این گزارش پیش از این نیز مجمع عمومی فراكسیون، حسین هاشمیان را به عنوان رییس، محمدرضا تابش را به عنوان دبیركل و خباز، علیخانی، نریمان، پورفاطمی و قنبری را به عنوان اعضای شورای راهبری فراكسیون انتخاب كرده بود. 

شورای مركزی این فراكسیون فردا یكشنبه برای انتخاب سخنگو، كارپرداز و دو منشی و هم‌چنین بررسی موضوعات در دستور از جمله ملاقات با مراجع عظام و شخصیت‌های برجسته نظام و چگونگی تشكیل كمیته‌های متناظر نشست خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین