کد خبر: ۸۰۲۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد

ورود برخی از دانشجویان شریف به دانشگاه ممنوع شد

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد تعداد معدودی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، به صورت موقت از ورود به شریف منع هستند. این در حالی است که گفته شده که در جریان اعتراضات اخیر بسیاری از دانشجویان بازداشت شده اند.
ورود برخی از دانشجویان شریف به دانشگاه ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

دانشگاه صنعتی شریف در کانال خود در فضای مجازی اعلام کرد: تعداد معدودی از دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده در ایجاد فضای ناآرام در دانشگاه، نقش داشته‌اند جهت مصلحت دانشگاه و خودشان به صورت موقت از حضور در دانشگاه منع شده‌اند.

این دانشگاه تاکید کرد که این تصمیم، با سخنرانی و حضور در تجمع‌های دارای مجوز دانشگاه ارتباطی ندارد و بدیهی است، بررسی دقیق و عنداللزوم ارجاع پرونده ایشان به کمیته انضباطی در دستور قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود پس از برگزاری جلسه تریبون آزاد دانشجویان شریف با رئیس و معاونین این دانشگاه، از ورود محمد ملانوری، دانشجوی دکتری اقتصاد این دانشگاه ممانعت شد

ایسنا نوشته است: در پی درگیری لفظی این دانشجو با حراست دانشگاه، حراست با پلیس تماس گرفته و لحظاتی بعد این دانشجو توسط پلیس بازداشت شده است. در نهایت ساعاتی بعد آزاد شد.

بنا بر ادعای دانشگاه صنعتی شریف، بازداشت شدن این دانشجو ارتباطی به حضور او در تریببون آزاد ندارد و علت بازداشت شدن او توسط پلیس، بی‌احترامی و رفتارهای او در برخورد با حراست بوده و ملانوری و برخی دیگر از دانشجویان شریف به علت نقش داشتن در اعتراضات اخیر این دانشگاه از ورود به دانشگاه منع شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین