کد خبر: ۸۰۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۷

اظهارات عباسپور درباره دانشجویان ستاره‌دار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تجمع صبح امروز جمعی از دانشجویان به اصطلاح «ستاره‌دار» در مقابل درب مجلس گفت: «دانشجویان معترض می‌توانند اعتراض خود را به سازمان سنجش و یا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه کنند تا ما استعلام کرده و دلیل اصلی اعلام نشدن اسامی آنها در کنکور سراسری امسال را مشخص کنیم». 

علی عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب اظهار داشت: «پذیرش دانشجو یکسری ضوابط علمی دارد و یکسری ضوابط گزینشی که این مساله در قانون آمده است».

وی با تاکید بر این نکته که باید کاملا طبق قوانین عمل شود، گفت: «اگر دانشجویان معترض کارنامه دارند می‌توانند به سازمان سنجش اعتراض خود را کتبا ارائه کنند چرا که ممکن است حقیقتا بدلایل علمی مردود شده باشند اما تصورشان بر این است که اعلام نشدن اسامی آنها دلایل دیگری دارد».

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به اجرای ضوابط توسط دانشجویان تاکید کرد و گفت: «در کل ما لفظ ستاره‌دار بودن دانشجویان که در رسانه‌ها مطرح شده است را قبول نداریم».

عباسپور همچنین با اشاره به قبول پذیرش جعلی بودن مدرک تحصیلی وزیر کشور از سوی خود شخص علی کردان و رویکرد مجلس نسبت به این قضیه گفت: «ما گزارش خود را از نظر کارشناسی ارائه کردیم و حال اینکه هم اکنون استیضاح وزیر کشور به مصلحت می‌باشد یا خیر، باید همه نمایندگان در این زمینه نظر دهند و این مساله را بررسی کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۴
0
0
جناب آقاي دكتر عباسپور!
لطفا بفرماييد كه اگر ثابت شد كه دانشجويان معترض عليرغم داشتن رتبه علمي،صرفا به دلايل سياسي از تحصيل محروم شده اند، انوقت موضع شما به عنوان وكيل ملت و يك استاد دانشگاه چه خواهدبود؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۴
0
1
خنده دار است . در مملكت اسلامي كه دروغ گناه كبيره است هنوز تصميمي براي استيضاح نگرفته اند چه رسد به محاكمه .مقايسه كنيد با ممالك كفر چه بلايي سر كلينتون نفر اول مملكت و اولمرت اونم نفر اول مملكت اورده اند
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۵
0
0
جناب آقاي عباسپور با عملكرد عالي خود در قضيه كنكور سراسري امسال و مدرك كردان نشان دادند به راستي وكيل المله هستند.اميدواريم اگر در حق دانشجويان سياسي هم جفايي شده با پيگيري اصولي دانشجويان و مجلس احقاق حق شود.يا علي
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۵
0
0
من نميدانم كجاي قانون گفته شده كه دانشجو بايد گزينش شود!!!!اصل صريح قانون اساسي و اعلاميه جهاني حقوق بشر ادامه تحصيل و كسب علم و دانش براي همه انسانها بدون هيچ محدوديت (گزينشي) آزاد ميباشد!!!شايد در ايران كه [...] جعل ميكند بهتر است دانشجو ستاره دار شود و آنان نيز مدرك حعل كنند!!!
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۵
0
0
به نظر من اشكال كار در كشور ما اين هست كه يك نفر در مورد همه چيز اظهار نظر ميكنه. رييس جمهور در ايران هم در مورد سياست و هم تلويزيون هم تورم و هم در مورد نحوه ي گزينش دانشجو نظر ميده بدون اينكه با كسي مشورت كنه يا جوانب مختلف مساله رو و عواقبش رو در نظر بگيرهو با يك جمله سرنوشت چندين جوان را نابود ميكنه و هيچ احدي به داد ما نميرسه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین