کد خبر: ۸۰۳۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

امام جمعه سمنان: بسیاری از جوانانی که در اعتراضات حاضر بودند جوگیر و هیجانی شده بودند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکل‌ها و تفرقه‌افکنی است و در این شرایط، رسانه‌ها با راهبرد و توجه بیش از پیش به جهاد تبیین، در نقش برآب کردن دسیسه‌ها اثرگذار هستند.
امام جمعه سمنان: بسیاری از جوانانی که در اعتراضات حاضر بودند جوگیر و هیجانی شده بودند
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز دوشنبه در دیدار کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان در دفتر امام جمعه این شهر ابراز داشت: دشمن با رسانه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده و جنگ امروز، رسانه‌ای است.

امام جمعه سمنان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین گفت: اهتمام ویژه رسانه‌ها در اقناع افکار عمومی و بیان دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی خنثی کننده دسیسه دشمنان خواهد بود.

وی همچنین با یادآوری فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه دسیسه دشمنان بیان کرد: جنگ امروز، ترکیبی است و دشمن از ابزار و ظرفیت رسانه به بهترین نحو برای پیشبرد اهداف شوم خود بهره می‌گیرد و در این شرایط باید رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی بیش از پیش فعال باشند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: بسیاری از جوانانی که در اغتشاشات اخیر حضور داشتند، درکی از چرایی حضور خود نداشتند و به گفته خودشان جوگیر و هیجانی شده بودند و این موضوع توجه به جهاد تبیین و اقناع‌سازی افکار عمومی را دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به «مرگ دختر خانمی طی روزهای گذشته»، بیان کرد: دشمن با استفاده از جنگ رسانه‌ای و به حاشیه کشیدن جوانان موجب اغتتشاشات در کشور شد.

وی اضافه کرد: برخی جوانان از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین