کد خبر: ۸۰۳۵۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

عروسی به کوچه اتحاد کلباء رسید!

جزئیات شکایت رسمی باشگاه اتحاد کلباء از الوصل افشا شد.
عروسی به کوچه اتحاد کلباء رسید!
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال اتحاد کلباء دو روز پیش با هدایت فرهاد مجیدی در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ امارات مقابل الوصل صدرنشین قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سایت «اسپورت» امارات روز گذشته از تخلف باشگاه الوصل در بازی دادن یک بازیکن غیرقانونی خبر داد و نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است باشگاه اتحاد کلباء به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده و خواهان باطل کردن کارت بازی شانکلای بازیکن آرژانتینی الوصل شد.

امروز شبکه «دبی اسپورت» با انتشار جزئیات شکایت رسمی باشگاه اتحاد کلباء خبر داد: باشگاه اتحاد کلباء به صورت رسمی علیه الوصل به کمیته انضباطی شکایت کرده است. شانکلای بازیکن آرژانتینی الوصل قبل از ثبت قراردادش دروغ گفته و اعلام کرده هیچ محرومیتی از قبل نداشته در حالیکه مشخص شد این بازیکن در تیم سابقش با محرومیت مواجه بوده و نمی‌توانسته در بازی با اتحاد کلباء بازی کند.

بازیکن با دادن اطلاعات غلط برای الوصل بازی کرد. طبق قانون این بازیکن قانون شکنی کرده و باید بازی ۳ بر صفر به نفع اتحاد کلباء اعلام شود.

بدین ترتیب ۳ امتیاز شیرین در انتظار فرهاد مجیدی در لیگ امارات است. در صورت تغییر نتیجه تیم مجیدی از رتبه ۶ به ۴ جدول می‌رسد و با صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف پیدا می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین