کد خبر: ۸۰۳۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

برخی ائمه جمعه «نرمش» کردند

جهان صنعت نوشت: دسته‌ای از ائمه‌جمعه هستند که به «نرمش» و «گفتگو» و سازش معتقدند که در مقایسه با مواضع دسته قبل، نرم و انعطاف‌پذیر هستند.
برخی ائمه جمعه «نرمش» کردند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جهان صنعت با استناد به اظهارات سیدکاظم نرومفیدی، امام جمعه گرگان نتیجه گرفته که در مواضع برخی ائمه جمعه تغییر به وجود آمده و آن را «نرمش» تعیبر کرده است. امام جمعه گرگان دیروز گفته بود برخی سختگیری‌ها در شرایط فعلی جامعه اثر عکس می‌گذارد و کنایه‌ای هم به سیداحمد علم‌الهدی زده و از او انتقاد کرده بود.

به گزارش جهان صنعت، در شرایطی که التهاب در جامعه به وضوح دیده می‌شود، برخی از ائمه‌جمعه همچنان بر برخورد و بگیر و ببند تاکید دارند و با ادبیاتشان، منتقد را به معترض تبدیل می‌کنند و خواسته یا ناخواسته با تحریک معترضی که قصد حضور در خیابان را ندارد، او را به خیابان می‌کشانند. حالا می‌توان گفت دسته‌ای از ائمه‌جمعه هم هستند که به «نرمش» و «گفت‌وگو» و سازش معتقدند که در مقایسه با مواضع دسته قبل، نرم و انعطاف‌پذیر هستند.

این تفاوت مواضع را می‌توان اختلاف دیدگاه نامگذاری کرد، البته برخی هم آن را دوگانگی می‌خوانند. اما مساله‌ای که روشن بوده و هست و خواهد بود، این است که همیشه برای دفاع، حمله کردن جواب نمی‌دهد و اگر هم جواب بدهد، برای مدتی کوتاه است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین