کد خبر: ۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۸

دانشجویان: کردان استعفا کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو اتحادیه دانشجویی از علی کردان خواسته‌اند با عمل به تكليف خود، مصلحت نظام و دولت اصولگرا را بر وجهه شخصی مقدم بداند و استعفا كند.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، اتحاديه جامعه اسلامی دانشجويان و دفتر تحكيم وحدت (طيف شيراز) در نامه‌ای که خطاب به علی كردان نوشته‌اند آورده‌اند: 

حضور آقای كردان 
سلام عليكم؛

گفتمان سوم تير با مجاهدت، تئوريک و سياسی دلسوزان، بر فضای سياسی كشور حاكم و غالب گشت و عزم ملی ايران شد تا گم‌شده خود را كه در گفتمان اصيل انقلابی دنبال مي‌نمود در قالب دولت عدالتخواه بيايد و ثمره آن را بر نهمين مسند رياست دولت بنشاند.

بی‌ترديد دولت حاضر نماد و مظهر جريان عدالتخواه و انقلابی ملت است، كه اميد دلسوزان انقلاب به آن بسته شده و دولت كنونی اگر دچار خدشه شود تاثيری بر جريان انقلابی آن خواهد گذاشت كه ترميم آن به راحتی ميسر نخواهد شد.

دولت اصولگرا مبانی خود را از ارزش‌های اصيل انقلاب وامدار است كه عدول از آن مبانی تناقضاتی را به بار خواهد نشاند كه اعتماد ملت به آن جريان اصيل را مخدوش خواهد ساخت.

جناب آقای كردان وزير كشور دولت اصولگرا!

اگرچه سخن از صلاحيت مديريتی و تحصيلی شما بسيار است، اما در اين مجال آنچه مورد بحث است، بحث بر سر هزينه‌های تداوم حضور شما بر مسندی است كه حساسيتش از زمان اخذ رای اعتماد شما از نمايندگان مردم تا چالش ميان مجلس و دولت دوچندان شده است و بحث و گفت‌وگو در ميان نيروهای ارزشی.

بد نيست بدانيد بحث روز كشور و حتی نقل محافل غيرسياسی، حضور شخصی به عنوان وزير كشور و برقراركننده نظم و امنيت در مملكت و برگزاركننده انتخابات جمهوری اسلامی است كه به اقرار خود بر سر مدرک تحصيلی‌اش مورد اغفال قرار گرفته است.

جناب كردان! تداوم حضور شما در كابينه دولت نهم متاسفانه به هزينه‌هايی تبديل شده است كه برخی از آن‌ها را برشمرديم؛ لذا چنانچه خود را عامل به وظيفه شرعی و ملی در قبال دولت اصولگرا و عدالت‌محور می‌دانيد، خواستار آنيم با عمل به تكليف خود مصلحت نظام و دولت اصولگرا را بر وجهه شخصی خود مقدم بدانيد و از جايگاه وزارت كشور جمهوری اسلامی ايران استعفا كنيد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۶
0
0
آقا لطفا به نمایندگان محترم بگویید مگر [...] آقای مشایی را ندیدید؟! بیخود به خودتان زحمت ندهید !! چکار به کار آقای [...]کردان دارید؟مگر بیکارید؟بروید با 100 میلیونی که گرفتید حال کنید!!ببخشید منظورم این است که با 100 میلیون به حال موکلینتان رسیدگی کنند!! آقای کردان فوقش کمتر از 1 سال دیگر در کابینه فعلی باقی می ماند .طی 1 سال هم بجز انتخابات ساده ریاست جمهوری کاری نداریم که حتما به خیر و خوشی انجام خواهد شد!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین