کد خبر: ۸۰۳۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

اسرائیل: ۷ ماه است که درگیر یک جنگ پیچیده هستیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که این رژیم طی ماه‌های اخیر با یک جنگ پیچیده مواجه بوده است و تل آویو به حملات خود در کرانه باختری ادامه می‌دهد.
اسرائیل: ۷ ماه است که درگیر یک جنگ پیچیده هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی پس از حملات دوشنبه شب و بامداد سه شنبه نظامیان این رژیم به نابلس و به شهادت رسیدن یکی از فرماندهان گروه مقاومتی "عرین الاسود" (بیشه شیران) مدعی شد: آنچه در نابلس رخ داد ثابت می کند که نتیجه آسیب رساندن به اسرائیلی‌ها بازداشت و یا کشته شدن عاملان آن است و ارتش اسرائیل می تواند به هر شهر و محله و یا منطقه‌ای برسد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کوخاوی اذعان کرد که ارتش این رژیم از هفت ماه گذشته تاکنون با یک جنگ پیچیده مواجه بوده است و تا زمانی که لازم باشد به حملاتش در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

وی با سرپوش گذاشتن بر ناتوانی تل‌اویو برای مقابله با عملیات‌های روزانه فلسطینی ها و در رأس آنها گروه مقاومتی "عرین الاسود" افزود: طی هفت ماه گذشته، ارتش نبرد «امواج شکن» را در کرانه باختری انجام داد که طی آن حدود ۱۵۰۰ فلسطینی بازداشت و ده‌ها تن دیگر کشته شدند و همچنین صدها عملیات فلسطینی خنثی شد.

وی در ادامه گفت که ارتش رژیم صهیونیستی و سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) این رژیم با همکاری یکدیگر عملیات‌هایی را علیه فلسطینی ها انجام می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد سه‌شنبه از شهادت پنج فلسطینی در شهر نابلس و یک تن دیگر در روستای «النبی صالح» واقع در شمال رام‌الله به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که در این درگیری‌ها ۳۳ فلسطینی مجروح شده‌اند.

طبق این گزارش یکی از شهدا "ودیع صبیح الحوح"، از فرماندهان گروه مبارز "عرین الاسود" است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین