کد خبر: ۸۰۳۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

دادگستری: کیفرخواست ۲۵ پرونده اعتراضات در کرمان صادر شد

رییس کل دادگستری کرمان گفت: ۲۵ فقره پرونده مربوط به لیدر‌های اصلی اعتراضات اخیر در استان با صدور کیفرخواست از دادسرا‌ها به دادگاه‌ها ارسال شده است و این پرونده‌ها در دست رسیدگی هستند.
دادگستری: کیفرخواست ۲۵ پرونده اعتراضات در کرمان صادر شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع اصحاب رسانه در شهرستان منوجان درباره پرونده های حوادث اخیر افزود: سیاست های قوه قضاییه برای تفکیک مجرمان اعمال شده و افرادی که نیاز بوده پس از ارشاد و معاضدت آزاد شوند، آزاد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در رسیدگی و صدور احکام و اجرای سریع احکامِ متناسب مورد تاکید ریاست قوه قضاییه بوده است که این مهم همواره مد نظر قرار دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: اگر بتوانیم جلسات دادگاه را علنی تشکیل دهیم با تشخیص قاضی رسیدگی کننده، این جلسات با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

حمیدی افزود: این پرونده ها به نحوی مدیریت می شود که سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده ها و عناوین مجرمانه لحاظ و خسارت‌های وارده به اموال عمومی، بیت المال و اموال خصوصی نیز رسیدگی شود و در احکام قضایی مورد حکم قرار گیرد که در مرحله اجرای احکام بتوان این خسارت ها را از این افراد دریافت کرد.

وی تاکید کرد: رسیدگی ها با سرعت، دقت و احکام صادره متناسب با نوع جرم افراد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین