کد خبر: ۸۰۴۴۰۴
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
سرلشکر سلامی گفته "‌آرتین" قلب ایران است و روی مژه‌های چشممان بزرگ خواهی شد

فرمانده سپاه خطاب به معترضان: دیگر به خیابان نیایید/ چه شده عده‌ای دانشجونما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند؟

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نتیجه اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود. آن‌ها که می‌گویند «زن زندگی آزادی» آیا شهدای زن حرم شاهچراغ گناهی کرده بودند؟آیا آزادی برهنگی، بی بندباری و زیر پا گذاشتن حرمات الهی است؟ ما به جوانانمان آن عده‌ی قلیل که گول خورده‌اند باز هم میگوییم شرارت را کنار بگذارید، از خویشتن داری نظام سواستفاده نکنید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه می‌خواهید؟ دانشجویان همیشه پرچمداران مبارزه با استکبار جهانی بوده اند. چه شده است که عده قلیلی از دانشجویان ما پژواک صدای بیگانه شده اند. ای دانشجویان! دانشگاه را به میدان جنگ علیه ملت تبدیل نکنید. چه شده عده‌ای دانشجونما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند
فرمانده سپاه خطاب به معترضان: دیگر به خیابان نیایید/ چه شده عده‌ای دانشجونما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند؟
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده کل سپاه با هشدار به رسانه‌های سعودی گفت: به آل سعود و رسانه‌های تحت سیطره و کارگردان فتنه‌ها می‌گوییم مواظب باشید به سراغتان می‌آییم، اما زیاد آرام نباشید نمی‌توانید برای ملت ایران التهاب ایجاد کنید و خودتان در آرامش باشید.

سردار سرلشکر پاسدار حسن سلامی در اجتماع تشییع‌کنندگان شهدای تروریستی حرم شاهچراغ با تسلیت شهادت جمعی از زائران در حادثه تروریستی شیراز در آستانه نماز مغرب و عشا به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب، ملت ایران، مردم شیراز و خانواده شهدا اظهار داشت:‌ ای کاش ظهر عاشورا مردم شیراز می‌بودند تا امام حسین (ع) در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضرت ابوالفضل (ع) را قطع کند؛ اگر شما مردم شیراز می‌بودید حضرت علی اصغر تشنه و با تیر سه شعبه شهید نمی‌شد. اگر آن روز بودید هیچ فرزندی از فرزندان حریم اهل بیت به ا‌سارت و به شام نمی‌رفت.

مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر انقلاب را در‌بر گرفته‌اند

‌وی با بیان اینکه امروز مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر انقلاب را در‌بر گرفته‌اند، تاکید کرد: رهبر انقلاب در قلب جهاد ا‌یستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برا‌بر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند.

سرلشکر سلامی به جمعیت تشییع‌کنندگان و حضور در بدرقه شهدای تروریستی اشاره کرد و گفت: اگر کمی انسانیت و مردانگی دارند شیراز را از آسمان ببینند؛ این شیراز و ایران واقعی است که نشان‌دهنده انقلاب شکوهمند اسلامی است و با شرا‌رت تعدادی معدود فریب‌خورد هرگز آسیب نخواهد دید.من به عنوان سرباز کوچک و فدایی و نوکر شما، دستانتان را می‌بوسم، خاک کف پایتان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به صورتم می‌کشم شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید و وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود او خفقان گرفت تا فریاد‌های پرشکوه شما را شنید.

به دشمن نشان دادید که او هیچ و پوچ است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این شهیدان خون جاری در رگ‌های جاری انقلاب و روح جاری در پیکره ملت هستند، تصریح کرد: امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه برای شهیدانمان گریستیم و همه آمدیم و همه با خانواده شهدا همدلی کردید و این حجت‌های درخشان الهی را روی دستا‌نتان گرفتید تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا رود‌های خروشان از انسان‌ها را می‌بینید که زورق‌های شهادت را در میان امواجشان گرفتند و به خدا می‌سپارند. هرچه از شیراز بگوییم کم است شما مردم وفادار به دشمن نشان دادید که او هیچ و پوچ است و فقط فریاد‌های شیطانی از رسانه‌ها پوشالی است.

وی با بیان اینکه توطئه اخیر محصول رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: آن‌ها شکست‌های بزرگی از ملت در ۴۳ سال گذشته دریافت کرده‌اند. ملت ایران آمریکا را مفتضاحه از ایران بیرون راندند و وقتی لاله جاسوسی او را گرفتند تیر خلاص به اعتبار او ز‌دند و او را تحقیر و زیر پا له کردند و ان روز امام خمینی فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و این برای آمریکا سخت بود که زبده‌ترین نیروهایش در بیایان و آتش گرفتار شدند و امام خمینی فرمودند آمریکا نتوانست کاری بکند.

جوانانمان سینه ستبر کردند تا تیر‌ها به خاک مملکت اصابت نکند

فرمانده کل سپاه با اشاره به دوران ۸ ساله دفاع مقد‌س خاطرنشان کرد: وقتی مردم ایران به میدان جنگ رفتند و جوانانمان استوار سینه ستبر کردند تا حتی تیر‌ها به خاک این مملکت اصابت نکند شکست دیگری به آمریکا تحمیل شد و باز هم ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شما با خط زیبای اربعین نشان دادید قلب‌ها و ذهن‌های ایرانی‌ها همیشه برای شنیدن حسینی است و دل‌ها علوی است و روح امام حسین بر کالبد ملت جاری است و امام حسین با یزید و اصحابش سازگاری ندارند و باز هم آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی آمریکا ملت ایران را تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: پهپاد آن‌ها را زدیم و آن‌ها بی‌عمل ماندند و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وقتی قهرمان مبارزه با ترو‌ریسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند؛ پایگاه آ‌مریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پا‌سخ دهندو باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جوانان عزیزمان گول عملیات رسانه‌ای دشمن را نخور‌ند

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت سیاسی و معنوی ایران عزیز را در سرزمین‌های دور‌دست دیدند، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آن‌ها پس از شکست‌های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان کشورمان آسیب بزنند.

سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما چیست آن‌ها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش؛ آن‌ها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه بر جوانان غلبه کنیم و رویای آمریکا این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا جوان اغتشاشکر؛ می‌خواهند جوانان ما را مرده ببینند. به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آن‌ها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

جوانان یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید

وی با توصیه به جوانان گفت: جوانان فریب خورده، بدانید تعدادتان اندک است و این انقلاب ریشه عمیق در خاک دارد. شرافتتان و وطنتان را نفرشید. مقابل رزمندگانتان نباشید. آن‌هایی که شب و روز سینه خود را آماج حملات می‌کنند و گاهی در اتفاقات در دمای زیر صفر درجه منجمد می‌شوند. یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید. مراقب باشید، دشمنان در حال فریب دادن شما هستند در این سرزمین به کسی اجازه ناامنی نمی‌دهیم لذا از خویشتن‌داری نظام سوءاستفاده نکنید و با کاسه صبر این ملت بازی نکنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روی سخنم با دانشجویان عزیز است تاکید کرد: شما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اید، چه شده که عده قلیلی دانشجویان ما حامی دشمن شده‌اند. به ملت و دانشگاه‌ها برگردید. راه بازگشت باز است. از شما فضیلت اخلاق می‌خواهیم. چه طور شده که عده‌ای دانشجو‌نما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند. مردم ما دیندار‌ند اگر مشکلاتی در اقتصاد است صبر الهی پیشه کرده و به نظام اعتماد دارند. پیکر شهدای تروریستی ماهیت جریان فتنه را نشان دادند: آیا این زنانی که در این تابوت‌ها تشییع می‌شوند گناهی کرده‌اند. نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود. آیا آن‌هایی که از آزادی سخن می‌گویند، مردم ما برای عبادت آزاد نیستند. این آزادی است و یا اسارت. آن‌هایی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، آیا آزادی برهنگی و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها و حرمت‌شکنی است. یا آزادی بی‌بند و باری است. آزادی که آمریکا به ملت وعده می‌دهد آزادی قمار، شراب و روابط نامشروع است. دشمن می‌خواهد طهارت اخلاقی را از جامعه بگیرد. ای ملت و‌ای جوانان آگاه باشید، خود از زیر سیطره رسانه‌های دشمن نجات دهید، رودخانه‌ای که در آن شنا می‌کنید نجس و آلوده است و شما را غرق می‌کند.

سلامی همچنین در سخنان خود از بانوان ایران اسلامی که باوقار از عصمت و حجاب خود پاسداری کردند گفت: آن عده‌ای قلیل از زنانی که به دلیل ناآگاهی در امتداد خط سیاسی دشمن قرار گرفتند بدانند، نباید سرباز دشمن و مروج بی‌عفتی باشند. دشمن به دنبال این است که کانون خانواده‌ها را سست کند و اجازه ندهد ارزش‌های سلام در جامعه پیاده شود.

وی با بیان اینکه ما به جوانان و عده قلیل می‌گوییم که گول دشمن را نخورید، شرارت را پایان دهید. امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید. از جان ملت چه می‌خواهید، تاکید کرد: آنچه این روز‌ها اتفاق می‌افتد نقشه شوم کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان از جمله آل‌سعود است. فکر نکنید بایدن به شما تلفن می‌کند و می‌گوید به خیابان بریزید. دشمنان ما مستقیما به شما زنگ نمی‌زنند از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند در مقابل جامعه و رزمندگان آن قرار بگیرید.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در این فتنه شوم هیچ خیری نیست. آینده خود را تباه نکنید، سریع از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید و به دامان ملت برگردید. آنچه این روز‌ها اتفاق می‌افتد نقشه شموم کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان از جمله آل سعود است. فکر نکنید بایدن به شما تلفن می‌کند و می‌گوید به خیابان بریزید. دشمنان ما مستقیما به شما زنگ نمی‌زنند از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند در مقابل جامعه و رزمندگان آن قرار بگیرید. در این فتنه شوم هیچ خیری نیست. آینده خود را تباه نکنید، سریع از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید و به دامان ملت برگردید. چشمتان را باز کنید تا حقیقت را ببینید و در صحنه باشید. به آمریکا، انگلیس و رژیم پوسیده صعودی هشدار می‌دهم با همین جوانان به سمت شما خواهیم آمد و شما را رها نخواهیم کرد و انتقام می‌گیریم. آمریکا را از ایران و از منطقه بیرون راندیم و آرزو‌هاش را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.

نمی‌توانید برای ملت التهاب ایجاد کنید و خودتان در آرامش باشید

فرمانده کل سپاه با هشدار به رسانه‌های سعودی گفت: به آل سعود و رسانه‌های تحت سیطره و کارگردان فتنه‌ها می‌گوییم مواظب باشید ما به سراغتان می‌آییم شما که تصویر نشان می‌دهید و بذر فتنه می‌افکنید، با خود فکر کنید ممکن است چه اتفاقی برایتان بیفتد. اما زیاد آرام نباشید نمی‌توانید برای ملت التهاب ایجاد کنید و خودتان در آرامش باشید، آرامشان را می‌گیریم.

وی با بیان اینکه ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا آخرین قطه خون و آخرین نفس برای تحقق آرزو‌های زیبای رهبر عزیزمان در صحنه می‌ایستیم و هدف‌هایش را تحقق می‌بخشیم همان طور که در گذشته انجام دادیم، اضافه کرد: آرتین عزیز امروز در قلب ما‌ است. آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی، اما به وسعت کشور و به نام ایران بزرگی، عزیز دلم در قلب تمام ایران جا داری. همه ایرانی‌ها پدر و مادر تو و همه کودکان برادر تو هستند. همه خادم توییم، روی مژه‌های چشممان بزرگ خواهی شد و تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بازگو خواهی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳۷
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
36
404
سرادار دوباره به حرف زور متوصل شدید شما نظامی هستید و اشکالی ندارد با این بچه ها باید پدرانه صحبت کرد مگر شما بچه ندارید.در این جامعه ایی که شما ساخته اید هیچ جوانی آینده ایی غیر از فرار از این مملکت (مانند خیلی از بچه های مسئولین)برای خود نمی بیند
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
عالی بود.
ژاله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
به نظر شما با اغتشاشگر مسلح با چه زبونی میشه حرف زد؟ضمنا سردار با اینکه نظامی هستن اما حرفشون بیشتر پدرانه بود تا فرمانده نظامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
با کسی که اسلحه دست میگیره تو خیابون باید پدرانه صحبت کرد ؟ عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
دم سردار گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
39
364
با بستن نت میدونید چقدر لطمه به مردم زدید و تا حالا هم ادامه داره
چرا کسانی که طرز تفکرشون با شما مغایرت داره اهل سازش نیستید
چرا همه باید مثل شماها فکر کنند
چرا همش به جنگ فکر می کنید
چرا برای رفاه مردم کاری نمی کنید
تا حالا مسئولین و بچه هاشون به هر چی خواستند رسیدند
چرا در مورد رانت و فسادها چیزی نمی گید چرا کاری نمی کنید سردار
پاسخ ها
سنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
ای کاش میدونستین با باز بودن اینترنت و اینستاگرامی که اسم آرتین رو اسم سردار سلیمانی رو حذف میکنه و برای ساخت بمب رو آموزش میده، چه هزینه های بزرگی بر اقتصاد کشور داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
طرز تفکرشون فرق می‌کنه یا سلاح آمریکایی که تو دستشونه فرق می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
21
372
ای کاش ماهیت کسی که به حرم شاه چراغ حمله کرده بود را نیز به خوبی برای مردم تشریح میکردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اول تو ماهیت خودت را مشخص کن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
16
284
چه خبر از مستعان 110
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
پرونده‌اش تو همون کشویی هست که پرونده‌های هواپیمای اوکراینی و حرم شاهچراغ ووو... اونجا بایگانی شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
21
314
تهدید هیچ سودی ندارد دنبال راه حل عاقلانه باشید همه کشته ها ایرانی هستند دلتان برای کشور بسوزد
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
28
358
مردم از سر شکم سیری و خوشی برای اعتراض به خیابون نیومدن که الان با یه سخنرانی شما برگردن خونه هاشون!
پاسخ ها
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
همه ما اعتراض داریم اما فرق هست بین اغتشاشگر و معترض
ضمنا بیانیه مهم سپاه بیانگر ذات درونی این اغتشاشگران وطن فروش رو قشنگ نشون داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آهان یعنی دلیل اغتشاش گرسنگیه تا دیروز که مهسا امینی رو دلیل می دونستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
19
316
سردار
در تشییع شهدای حرم شاهچراغ ، باید برای داعش خط و نشان بکشید ، نه مردم ایران .
nashneas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
30
284
با این ادبیات تهدید جوانان هیچ جیز درست نخواهد شد یک مقدار بفکر مردم گرسنه باشید الان مردم فقط قدرت خرید نان خالی را دارند و در اینده شاید ان هم گیرشان نیاید
پاسخ ها
سنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
انگار فقط تیتر رو خوندی قشنگ برین حرفاشونو بخونین بعد اظهار نظر کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
درسته.ولی اینا که تو خیابونن یک کلمه هم از نان نمیگن. گوش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
16
212
...بابا سرمون درد گرفت
پاسخ ها
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
بله حقیقت تلخ و در آوره برای شما
کیانوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
24
300
تا مردم معترض رو با اسامی اغتشاشات ، خس و خاشاک و... صدا بزنی اوضاع همینه
بگو اعتراض ...عادت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
از کی تا به حال فحش دادن و چادر از سر کشیدن و به بسیج و سپاه حمله کردن و اسلحه کشیدن شده اعتراض نه اغتشاش
خیلی با حالی یه کم اسپند دود کن برا خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
20
288
اصطلاحات تکراری:
دشمن، توطئه، فتنه، ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
22
276
اگر زبان تهدید و ارعاب کارساز بود کار به اینجا نمیکشید! ...! کی میخاید ...؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
17
243
اگر راست میگویید یه همه پرسی اعلام کنید همه ایرانی ها تو این وطن سهیمند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
15
229
امیدست که با بررسی عملکرد 43 ساله حاکمیت دریابید که چرا مردم به قهروخشم وعصبانیت کشانده شدند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
128
47
آیا فقط اجتماعات ۱۰۰ و ۲۰۰ نفری مردم هستن یا جمعیت های هزاران نفری و میلیونی هم مردم به حساب می آیند ؟
من خودم امروز شیراز در مراسم تشییع بودم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
48
37
تیتر های تحریک آمیز و تحریف شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
15
88
خوانندگان عزیز آیا منظور ایشون اغتشاش گران مرتبط با بیگانگان بود ، یا مردم؟ قضاوت با شما.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
20
208
توی سایت وابسته به سپاه دیدم طرفداران ایشون نوشته بودن سردار به دبی و عربستان حمله کنید... اونجا جواب دادم منتشر نکردند اینجا می‌نویسم:
- اولا حمله کنید! کسی جلوی شما رو نگرفته، والا ما تا جایی که دیدیم کلا کارها نیابتی هست و بعدشم من نبودم من نبودم، فقط حاشا کردن بوده و بس، عین الاسد هم که آمریکایی ها همه ماشالا جا خالی دادن! الله اکبر!
- دوما شما ... فقط جلوی مردم خودتون ... و بس. چون مردم بی دفاع در موضع ضعف هستند، فقط و فقط یک وظیفه دارید اونم حمایت از مردم مظلوم جهان از جرج فلوید تا ... ایرانی هر روز بمیره هم براتون مهم نیست. مخصوصا اگر هم فکر و هم کیش شما نباشه.
- دست آخر هم اینکه هر چقدر انکار کنید هر چقدر مدنیت و حقوق دیگران رو بیشتر نادیده بگیرید حتما اوضاع بدتر و بدتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
187
32
مردم آگاه و دوراندیش ایران علی رغم برخی نارضایتی ، صف خود را از اغتشاشات جدا کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
12
162
چرا اینقدر دانشجو درس خوان با یونیفرم آمریکایی به دانشگاههای ایران رفته اند ؟!!!...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
21
81
لطفاً نظرات مخالف تان را هم انتشار دهید.بیش از ۱۰ مطلب برایتان فرستادم ولی تا به حال هیچ کدام را منعکس نکرده آید.
ناشناس
|
Canada
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
37
62
آفتاب خجالت بکش. تو که از ترس ..... و هیچ کامنتی رو درست منتشر نمیکنی بهتره در این به اصطلاح نظرات خوانندگان رو هم ببندی و خودت رو راحت کنی. شرم بر شما باد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
21
181
سلام باز دشمن ناشناس خسته شدیم هی امریکا ........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین