کد خبر: ۸۰۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۸
آیت‌الله سبحانی:

تفکیک دانشجویان دختر و پسر لازم و ضروری است

میزان بالای طلاق در جامعه معلول آشنایی زن و مرد در دانشگاه است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت الله سبحانی با اشاره به طرح تفکیک دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه گفت: «گرچه تفکیک دانشجویان در دانشگاه برای ما هزینه دارد، ولی امری لازم و ضروری است».

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، به نقل از ایسنا، رییس موسسه امام صادق،‌ در دیدار عبدلله جاسبی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «دانشگاه آزاد گره کور اسلامی بودن دانشگاه‌ها را در نظام پیشین حل کرد».

وی بر جدی گرفتن مسئله بومی‌سازی دانشگاه تاکید کرد و گفت: «اجرای طرح بومی‌سازی دانشجو، باعث حفظ عفاف و حجاب می‌شود و این مسئله باید به صورت دستور العمل و بخشنامه درآمده و دانشگاه‌ها موظف به پذیرش دانشجویان ساکن در آن محل شوند».

این مرجع تقلید هم‌چنین به طرح تفکیک دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: «‌این تفکیک با وجود هزینه‌هایی که در بر دارد، امری لازم و ضروری و موثر در تقوا است».

وی میزان بالای طلاق در جامعه امروز را معلول آشنایی زن و مرد در دانشگاه دانست و گفت: «اگر ازدواج‌های امروز منجر به طلاق می‌شود به دلیل آشنایی زن و مرد در خیابان یا دانشگاه است در حالی که ازدواج به طریق سنتی و قدیمی استحکام بیش‌تری دارد».

سبحانی بر نظارت بر خوابگاه‌ها تاکید کرد و گفت: «باید نظارت بیش‌تری بر خوابگاه‌ها صورت گیرد».

وی در پایان هم‌چنین بر جذب اساتید طلاب برای تدریس دروسی مانند معارف اسلامی تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۹
0
0
اگرازدواج هاي امروزمنجربه طلاق مي شودبخاطراينست كه دولت پولهاي مردم مظلوم ايران راخرج ........وكمونيست هامي كندوبمب اتمي مي خواهدبسازدتحريم برملت تحميل مي كندوروزبروزدرصدبيكاري راافزوده وبه اعتيادوطلاق اضافه مي كند.اين آشيخ اگردين داردبرودفريادبزندكه پول ملت راخرج خودشان كنندودست ازساختن بمب اتمي بردارند.مردم مثل آقايان نيستندكه تمام فكرشان به شكم و...... معطوف باشد.مردم زن را يك انسان مي دانندنه چون ..........
ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۹
0
0
اي واي اي واي بار خدايا .اخه مگر در عصر حجر زندگي مي كنيم يا در كجاي اين عالم هستيم .اين اقا زاده ها كه در دانشگاههاي اروپايي و يا امريكا درس مي خوانند مگر جدا از دخترها هستن.

پس چرا در كلاس مختلط مي نشينند .اكثر اين خانواده هايي كه قبل از انقلاب در دانشگاهها اشنا شده و تا الان كه زندگي شان ادامه دارد پس چرا لطمه اي نخورده چون طلاق به اشنايي در دانشگاه و يا خيابان بستگي ندارد .علتش بي كاري. نبود امنيت شغلي. بي پولي .گراني .تورم. نبود مسكن.به دنبال اينها از هم گسستن عواطف و محبت زير فشار اقتصادي و در اخر از هم پاشيدن زندگي.اقايان كمي رو راست باشيد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
0
0
بايد با آقاي خاتمي گفت دست ميريزاد كه كاري كه رضاخان ميخواست بكنه رو شما ها انجام داديد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
0
0
....... در كدام دانشگاه درس خوانده است؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
طرح تفکیک دانشجو توهین به دانشجو هست بجای اینکار باید فرهنگ سازی کرد نه یکباره همه چیز را ویران کرد به نظر من با اینکار ضربه شدید به نظام آموزشی کشور است و با آن مخالفیم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین