کد خبر: ۸۰۴۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

دفاع تمام قد تن هاخ از رونالدو

در نشست خبری پیش از دیدار منچستریونایتد و وستهام تن هاخ به دفاع از اسطوره تیم پرداخت و نمایش او را مهم و بسیار خوشحال کننده دانست.
دفاع تمام قد تن هاخ از رونالدو
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی منچستریونایتد به حمایت از رونالدو پرداخت و از اهمیت او در این تیم صحبت کرد.

در نشست خبری پیش از دیدار منچستریونایتد و وستهام که از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در اولدترافورد برگزار می‌شود، تن هاخ به دفاع از اسطوره تیم پرداخت و نمایش او را مهم و بسیار خوشحال کننده دانست.

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا رونالدو برای بازگشت به ترکیب عذرخواهی کرده، گفت: بس است دیگر. به اندازه کافی در این خصوص صحبت کردم. ما خوشحالیم که رونالدو در منچستریونایتد است. او یک بازیکن بزرگ برای ماست.

وی ادامه داد: پنج‌شنبه او به ترکیب بازگشت و برای منچستریونایتد گل هم زد. ما همگی از گلزنی او خرسند شدیم. درخشش او بسیار خوشحال کننده‌ست و ما همه می‌دانیم که چقدر رونالدو برای ما اهمیت دارد.

کریستیانو رونالدو پس از اینکه در بازی با تاتنهام به دلیل نرفتن درون زمین، در دقیقه ۸۹ به نشانه اعتراض، ورزشگاه را به مقصد خانه ترک کرد، به مدت ۴ روز از حضور در تمرینات منچستریونایتد اخراج شد و نتوانست در بازی مقابل چلسی حاضر شود.

او، ولی به بازی لیگ اروپا پنج‌شنبه منچستریونایتد رسید و ضمن قرار گرفتن در ترکیب اصلی توانست گلزنی کند و تیمش برای رسیدن به مرحله بعدی لیگ اروپا کمک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین