کد خبر: ۸۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

معاون سازمان بسیج: بزرگ‌ترین عملیات دشمن در فضای مجازی رخ داد

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بزرگترین عملیات علیه کشور در فضای مجازی رخ داد و مهمترین وظیفه ما در زمان حاضر این است که کار درست را به مردم منتقل کنیم.
معاون سازمان بسیج: بزرگ‌ترین عملیات دشمن در فضای مجازی رخ داد
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال حسینی در نشست سیاسی تبیینی حوادث اخیر کشور که با حضور اساتید دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار شد، با پرداختن به جنبش تولید علم، تولید نرم‌افزاری و کسب رتبه اول کشور در جهان اسلام از لحاظ علمی و رتبه ۱۵ جهانی افزود: دشمن نمی‌خواهد دولتی که در سال ۱۴۰۰ از ریشه انقلابی رأی آورد، کارآمد باشد و اعتماد مردم را جلب و امیدآفرینی کند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در سومین حرم اهل‌ بیت (ع) و شهادت ۳۰ نفر از مدافعان امنیت کشور گفت: شهدای امنیت، مظلومانه و به خاطر بصیرت‌افزایی مردم به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ساختار نظام اسلامی، ساختار مردم‌سالاری دینی است بنابراین مهم‌ترین وظیفه‌ پیامبر اسلام (ص)، اهل‌ بیت (ع) و علما در طول تاریخ روشنگری و رشد جامعه بوده است و تا جامعه و مردم رشد نکنند زمینه ظهور امام زمان (عج) مهیا نمی‌شود.

وی به فراز و فرودهای امامت در هفت دوره اشاره کرد و گفت: در انقلاب اسلامی ایران که نتیجه ۱۴۰۰ سال تلاش پیامبر اسلام، اهل‌ بیت، علما و مجاهدین بوده است، جامعه‌پذیری امامت به بالاترین حد می‌رسد و انقلاب اسلامی جلوتر از همه ملل به لحاظ تمدن‌سازی برای زمینه‌سازی ظهور است.

حسینی با برشمردن تحولات مدرنیته و پست مدرن افزود: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی در جهان بود و پس از انقلاب، جنگ احزاب در ابعاد جهانی علیه ایران به‌ راه افتاد.

وی گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، قطب قدرت شرق شکست خورد و قطب غرب نیز در حال افول است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین