کد خبر: ۸۰۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۲
آيت الله صانعی در ديدار باکروبی تاکید کرد:

حضور حداكثری مردم ضامن صيانت از آراء

هر طرحی كه در جهت وحدت باشد ارزشمند است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله صانعی با بیان این‌كه جمهوریت نظام مستلزم حضور حداكثری مردم در انتخابات است، اظهار كرد: «وحدت نیروهای وفادار به امام(ره) و آرمان‌های انقلاب و اجماع بر روی یک كاندیدا و حضور حداكثری مردم ضامن حفظ نتیجه انتخابات و صیانت از رای مردم خواهد شد». 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، این مرجع تقلید در دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدی كروبی دبیر كل حزب اعتماد ملی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت یاران امام (ره ) و انقلاب در دفاع از اندیشه تابناک امام امت سلام الله علیه، اظهار كرد: «تشكیل كنگره حزب و حضور یاران امام و انقلاب و وفاداران به اندیشه امام امت سلام الله علیه در این كنگره فرصت ارزنده و مغتنمی است كه باید بهره مناسب از آن برده شود».

وی همچنین با اشاره به طرح پیشنهادی كروبی در خصوص وحدت اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری، گفت: «هر طرحی كه در جهت وحدت باشد ارزشمند است».

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله صانعی، این مرجع تقلید موفقیت طرح آقای كروبی را مستلزم موافقت همه احزاب هم‌فكر با نظر شورا و استفاده از افراد وجیه المله در شورای حكمیت عنوان كرد.

وی با اشاره به مشكلات موجود اعم از تورم و گرانی، فساد اقتصادی، ناهنجاری‌های اجتماعی و مشكلات سیاست خارجی اظهار داشت: «حضور كاندیداها در این عرصه باید با توجه به همه این مشكلات و به خاطر خدا، اسلام و رفع مشكلات مردم باشد».

در ابتدای این دیدار دبیر كل حزب اعتماد ملی با ابراز خرسندی از دیدار با آیت الله صانعی هدف خود از سفر به قم را دیدار با مراجع و علماء و بیان گزارشی از روند تشكیل كنگره آتی این حزب كه روز پنجشنبه هفته آینده برگزار می‌شود عنوان كرد.

كروبی افزود: «در كنگره آتی حزب اعتماد ملی به دلیل رویكرد علمی آن از صاحبان فكر و اندیشه، علماء و اندیشمندان حوزه و دانشگاه ، نمایندگان احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی دعوت كرده‌ایم».

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری به دفاع از ایده و طرح خود برای اجماع اصلاح طلبان پرداخت و گفت: «تعدد كاندیداها و وجود شرایط متفاوت نسبت به سابق ایجاب می‌كند كه پس از حضور كاندیداها در عرصه انتخابات، شورای حكمیت با ارزیابی شرایط و برای كسب نتیجه مطلوب كاندیدای واحدی را معرفی نمایند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین