کد خبر: ۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۴

انتصاب مدیرکل روابط عمومی صداو سیما

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان صداو سیما و مدیران روابط عمومی تهران و مراکز،‌ ضمن تقدیر از تلاش‌های کیومرث طهماسبی مدیرکل سابق روابط عمومی، مسلم میرزاپور به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان معرفی شد. 

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، دارابی در این مراسم با قدردانی از طهماسبی و خدمات ارزنده وی به میرزاپور مدیرکل جدید روابط عمومی خوش‌آمد گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، وی با اشاره به رسالت و انتظارات موجود از روابط عمومی‌ها گفت: «در حال حاضر روابط عمومی رسانه ملی از جایگاهی فراتر از گشته برخوردار است، به طوری‌که در بخش ارتباطات برون‌سازمانی بسیار سازماندهی شده است».

دارابی، مهندسی فرهنگی، مناسبات انسانی و مهندسی رفتاری در سازمان را رسالت روابط عمومی دانست و بیان کرد: «روابط عمومی‌ها باید برنامه‌ریزی کنند و ما هم موظفیم ابزار توانمندسازی را در این زمینه مهیا کنیم».

قائم مقام صدا و سیما اضافه کرد: «زمان بازتعریف وظایف، اختیارات و ماموریت‌های روابط عمومی مدتهاست که فرا رسیده است و از مدیریت جدید، سازماندهی و بازتعریف این ماموریت‌ها را خواستاریم».

دارابی از مدیران روابط عمومی‌ها خواست تا کاستی‌ها و نقاط ضعفی که در سیستم‌های اطلاع‌رسانی وجود دارد را برطرف کنند و با ارائه راهکارهای جدید با اطلاع‌رسانی مناسب به این مهم توجه داشته باشند.

قائم مقام سازمان، افزایش دانش و آموزش را موتور محرکه هر توسعه دانست و افزود: «بدون دانش،‌ توسعه تحقق پیدا نمی‌کند. به همین منظور مرکز آموزش سازمان اعلام آمادگی کامل دارد تا نیازهای آموزشی شما را برآورده کند تا بتوانید به مدارج بالای تحصیلی دست پیدا کنید».

دارابی با اشاره به سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی اضافه کرد: «در چنین سالی روابط عمومی‌ها وظیفه دارند با ورود به بخش‌های مختلف همچون مستند، دستاوردهای هنری مناسبی را تولید کنند».

وی افزود: «روابط عمومی رسانه ملی دارای ارزش و اهمیت است و باید به بالندگی برسد و در این راستا مدیران روابط عمومی باید با انجام ماموریت‌ها و به کارگیری الگو و مدل‌سازی مناسب و کارآمد، طوری عمل کنند که دیگران از مدل آنها استفاده کنند. در ابتدای این مراسم، طهماسبی مدیر کل روابط عمومی سازمان از تلاش همکاران روابط عمومی تهران و مراکز که در جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی رسانه ملی تلاش کردند، قدردانی کرد».

در ادامه میرزاپور مدیرکل جدید روابط عمومی با تشریح جایگاه و نقش مهم روابط عمومی سازمان صدا و سیما به عنوان روابط عمومی نظام گفت: «امیدوارم با تلاش و همکاری همکاران و مدیران روابط عمومی‌ها بتوانیم به بالندگی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی رسانه ملی بیش از گذشته کمک کنیم».

گفتنی است،‌ میرزاپور، علاوه بر دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی (دوره اول و سوم)، با عنوان مدیرکل در دفاتر شوراهای مناطق آموزش و پرورش، اداره کل تحقیقات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، نهاد ریاست‌جمهوری،‌ ادارات کل آموزش و پرورش ایلام، زنجان،‌شهرستان‌های استان تهران (قم و قزوین) و اداره کل رفاه و امور اجتماعی سازمان صدا و سیما خدمت کرده است.

میرزاپور،‌ پیش از این به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین