کد خبر: ۸۰۵۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷

همه چیز درباره بی گناه، سریال جدید فیلیمو

«سریال بی گناه» به کارگردانی «مهران احمدی» و «مصطفی کیایی» تولید شد. این سریال در شهریور سال ۱۴۰۱ در ۲۲ قسمت وارد بازار شد. این سریال به صورت یک مجموعه خانگی و در ژانر درام و خانوادگی عرضه شد. تهیه کننده این سریال «مصطفی کیایی» و نویسندگان «اعتماد رضایی نیک» و «رضا علیپور» به سرپرستی «محسن کیایی» هستند. این سریال هم اکنون در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود و در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.
همه چیز درباره بی گناه، سریال جدید فیلیمو
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اینکه «سریال بی گناه» بعد از ورود به شبکه نمایش خانگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد، در ادامه قصد داریم به طور کامل این سریال را معرفی کنیم تا افراد جدیدی با «سریال بی گناه» آشنا شوند.

درباره سریال بی گناه

سریال بی‌گناه یکی از بهترین مجموعه‌های سال ۱۴۰۱ است که در اختیار شبکه‌های نمایش خانگی قرار گرفت. محتوای جذاب و فیلم نامه نویسی قوی باعث شد تا این سریال بعد از عرضه به بازار محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. سریال بی‌گناه، مدتی بعد از «سریال هم گناه» تولید شد و عده بسیار زیادی تصور کردند که این سریال ادامه «سریال هم گناه» است. سریال هم‌گناه نیز توسط برادران «کیایی» تولید شد و در شبکه نمایش خانگی برای مخاطبین پخش شد.

با تحلیل دقیق سریال‌های بی‌گناه و هم‌گناه می‌توان متوجه شد که داستان و محتوای اصلی هر دو سریال با یکدیگر متفاوت است. ولی با این حال بسیاری از عوامل پشت صحنه سریال هم‌گناه و بی‌گناه، مشترک هستند. «محسن کیایی» در سریال هم‌گناه نویسنده و بازیگر سریال است. او همچنین در سریال بی‌گناه به عنوان بازیگر و سرپرست نویسندگان فعالیت می‌کند. «مصطفی کیایی» کارگردان «سریال هم‌گناه» بوده و تهیه کننده سریال بی‌گناه است.

«محسن کیایی» هنر بسیار زیادی در فیلمنامه نویسی دارد و داستان‌هایی با موضوعات جالب و پر پیچ و خم را مطرح می‌کند. قسمت‌های اول این سریال برای شما مانند معما هستند و شما را ترغیب می‌کنند تا پایان ماجرا سریال را دنبال کنید. به طور کل سریال بی‌گناه داستان جدیدی دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان پایان آن را حدس زد.

داستان سریال بی گناه

داستان سریال بی گناه درباره شخصیتی به نام بهمن است که حدود ۲۵ سال قبل به دلیل اتفاقاتی مجبور به فرار از کشور شده است. علاقه به یک دختر و تمایل برای کشف حوادثی که باعث فرار بهمن از ایران شد، او را ترغیب می‌کند به ایران برگردد. همچنین داستان شخصیت دیگری به نام «رشید فرشباف» را معرفی می‌کند که یک استاد مشهور طراحی فرش است. خانواده فرشباف در قدیم با بهمن مردانی ارتباط داشته‌اند.

با بازگشت بهمن مردانی به ایران، اتفاقات جدیدی برای خانواده فرشباف می‌افتد که داستان سریال را بسیار پیچیده می‌سازد. داستان این سریال در دهه شصت اتفاق می‌افتد. این سریال سعی دارد حوادث و روحیه جوانان دهه شصت را به مردم این زمان نشان دهد و نوعی حس نوستالژی را برای مخاطبین ایجاد کند.

بررسی سریال بی گناه

سریال بی گناه درباره داستان‌های پیچیده مربوط به یک خانواده بزرگ است. بخشی از حوادث و اتفاقات مهم مربوط به دهه شصت بوده و بخش دیگر در حال حاضر اتفاق می‌افتد. تماشای این سریال به هیچ وجه شما را خسته نخواهد کرد. زیرا هر یک از اعضای خانواده داستان مخصوص به خود را دارند که باعث می‌شود این سریال به بیان چند روایت مختلف بپردازد. فیلمنامه نویس سعی کرده است از همان ابتدا شخصیت‌های اصلی داستان را به شما معرفی کند.

این معرفی سبب شد تماشاچیان بتوانند با شخصیت‌های اصلی داستان ارتباط بگیرند و موضوع سریال را حدس بزنند. معمولاً برخی از فیلم‌نامه‌نویسان ترجیح می‌دهند تماشاچیان در روند سریال با شخصیت‌های اصلی آشنا شوند. ولی «محسن کیایی» ترجیح داده است از همان ابتدا گره‌های اصلی را باز کند تا ابهامی درباره شخصیت‌های سریال وجود نداشته باشد. البته برخی از منتقدان این موضوع را ضعف عملکرد «محسن کیایی» می‌دانند و معتقد هستند لازم نیست همه شخصیت‌ها در قسمت ابتدایی معرفی شوند.

برخی از منتقدان نیز عملکرد کارگردان را هدف قرار داده‌اند. آن‌ها معتقد هستند «احمدی» نتوانست به شکل درستی بازیگران را هدایت کند. در واقع، بازیگران این سریال مثل «نسرین نصرتی» یا «محسن کیایی» بسیار حرفه‌ای هستند، ولی حس فیلمنامه را به خوبی دریافت نکرده و در نتیجه نتوانسته‌اند ایفای نقش خوبی داشته باشند.

بازیگران سریال بی گناه

مهران احمدی: عطا معصومی
شبنم مقدمی: فروغ فرشباف
مسعود رایگان: رشید فرشباف
ماهور الوند: جانا نباتی
ویشکا آسایش: مهتاب جودکی
مهرانه مهین ترابی: ابریشم قلی‌خان
آتیلا پسیانی: فرهنگ کثرتی
نسرین نصرتی: پروین فرشباف
هدیه بازوند: یلدا فرشباف
مبینا طبایی: کیانا
احسان معجونی: سینا معصومی
باران احمدی: سارینا معصومی
نوید لایقی: وحید منفرد
حسین پورکریمی: سهراب فرشباف
عوامل پشت صحنه سریال بی گناه

کارگردان: مهران احمدی
تهیه کننده: مصطفی کیایی
سرپرست نویسندگان: محسن کیایی
نویسندگان: عماد رضایی نیک، رضا علیپور
مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی
تدوین: نیما جعفری جوزانی
موسیقی: آرمان موسی پور
جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی
مدیر تولید: شهاب علی بخشی
مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی
طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی
طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی
صدابردار: امیر نوبخت
صداگذار: امین شریفی
برنامه‌ریز: زینب نصرالهی
دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده
جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
مدیر تبلیغات: میلاد کیایی
منشی صحنه: سعیده دلیریان
عکاس: محسن کرمانی
مدیر تدارکات:مرتضی اسکندری
مجری طرح: محسن کیایی
تیتراژ سریال بی گناه

اگر یکی از طرفداران «علیرضا قربانی» و «علیرضا افکاری» هستید، تیتراژ سریال بی‌گناه برای شما جذاب خواهد بود. زیرا تیتراژ این سریال با همکاری جدید «علیرضا قربانی» و «علیرضا افکاری» منتشر شده است. البته این اولین همکاری این دو هنرمند نیست. زیرا قبلا در «سریال هم‌گناه» با همکاری «علیرضا قربانی» و «علیرضا افکاری»، تیتراژ جذابی منتشر شد که بازخورد‌های بسیار زیادی داشت.

تیتراژ سریال بی‌گناه بعد از انتشار مورد توجه بسیاری از مخاطبین این سریال قرار گرفت و توانست آهنگ جدیدی را در کارنامه کاری این دو هنرمند ثبت کند. برای تولید تیتراژ سریال بی‌گناه، «بامداد امینی» به عنوان تنظیم کننده، «علیرضا دریایی»: نوازنده ویولن، «فرزان روزبهانی»: ساز بندیر، «مسعود همایونی»: گیتاریست و میکس و مسترینگ: «آرش پاکزاد» به فعالیت پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین