کد خبر: ۸۰۵۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

رئیس جامعه مدرسین: عموم جامعه در دریافت مطالب و محتوا بی حوصله شده اند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: امروز عموم جامعه در دریافت مطالب و محتوا، کم حوصله و حتی می‌توان گفت بی حوصله شده اند.
رئیس جامعه مدرسین: عموم جامعه در دریافت مطالب و محتوا بی حوصله شده اند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در پنجمین همایش دانش آموختگان دانشکده دین و رسانه، بهره گیری از افراد متعهد، مومن و پایبند به ارزش‌های انقلاب را موجب ارتقای تولیدات رسانه‌ای و خلق آثار فاخر در موضوعات مختلف دانست و گفت: با جذب عناصر اندیشمند، دین شناس و فرهیخته فعال در حوزه و دانشگاه می توان محتوایی را تولید کرد که ضمن اثرگذاری، مفید و مورد نیاز قشرهای مختلف مردم باشد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و باورهای دینی در میان نسل جوان اشاره کرد و گفت: آن‌ها تمام اهدافشان این است که نسل امروز جامعه بویژه نوجوانان و جوانان را از راه دین و انقلاب به بیراهه ببرند.

وی تصریح کرد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان، کار رسانه‌های داخلی از جمله رسانه ملی را بیشتر و حساس‌تر می‌کند چرا که این ظرفیت عظیم باید بر اساس نیازهای کودک، نوجوان و جوان ما برنامه سازی و آثاری تولید کند که در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد و با جلب اعتماد آحاد مردم، نگذارد دشمن هرچه را که می‌خواهد در ذهن مخاطب جا بیندازد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز عموم جامعه در دریافت مطالب و محتوا، کم حوصله و حتی می‌توان گفت بی حوصله شده اند گفت: از این رو باید در برنامه سازی‌ها و تولید محتوا برای رقابت با دیگر رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های غربی، تنوع و اختصار را در نظرگرفت.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از اولویت‌ها و الزاماتی که باید در رسانه ملی به آن توجه شود را فعالیت موثر و مستمر در فضای مجازی دانست و گفت: باید در این فضا که در دسترس همه عموم است به گونه‌ای سرمایه گذاری کرد که نقشه‌های تبلیغاتی و خصمانه دشمنان نقش بر آب شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین