کد خبر: ۸۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۱

قدردانی بانک پاسارگاد از تیم‌های ‌ملی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بانک پاسارگاد ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی و نیز تیم ملی فوتبال نوجوانان در مسابقات آسیایی، از این تیم‌ها در صورت موفقیت در بازی‌های پیش‌رو، قدردانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، در صورت موفقیت تیم ملی فوتسال ایران در نبرد با تیم ایتالیا،‌ بانک پاسارگاد مبلغ 500 میلیون ریال به این تیم اهداء خواهد کرد. همچنین چنانچه این تیم در مرحله نیمه نهایی با پیروزی و موفقیت ظاهر شود، از سوی بانک پاسارگاد مبلغ 700 میلیون ریال دریافت خواهد کرد و درصورت قهرمانی تیم ملی فوتسال و به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در دیدار پایانی این مسابقات به عنوان برنده میدان، بانک پاسارگاد به عنوان قدردانی از تلاش‌های این تیم مبلغ یک میلیارد ریال با به آنها تقدیم خواهد کرد.

همچنین بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، در صورت قهرمانی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مسابقات آسیایی، اعضای این تیم را سهامدار بانک خواهد کرد.

بانک پاسارگاد همواره در تلاش است تا با حمایت از ورزش و قهرمانان، خود را در شادی و موفقیت هم‌میهنان عزیز و ورزش دوستان کشورمان شریک دانسته و گامی درجهت اعتلا و پیشرفت ورزش کشور بردارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین