کد خبر: ۸۰۶۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران/ پرترافیک‌ترین معابر پایتخت کدام است؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران را تشریح کرد.
تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی تهران/ پرترافیک‌ترین معابر پایتخت کدام است؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران گفت: گزارش‌های دریافتی از سطح معابر شهر و نیز رصد مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت حاکی از آن است که بار ترافیک صبحگاهی در معابر تهران از حوالی ساعت 6:30 صبح امروز آغاز شده و تا حوالی ساعت 7:30 به اوج خود رسیده است. در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که به مرور بار ترافیک در حال کاهش است.

وی با بیان اینکه صبح امروز نیز بزرگراه شهید نواب صفوی دارای پرحجم ترین بار ترافیکی بود، گفت: بر این اساس در مسیر جنوب به شمال این بزرگراه از محدوده بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید شاهد ترافیک پرحجم و در مقاطعی سنگین بودیم. در ادامه همین محور و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران در حدفاصل بزرگراه‌های شهیدحکیم و همت نیز بار ترافیک نیمه سنگین بود .

شریفی ادامه داد: در بزرگراه شهید همت مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از محدوده بزرگراه جناح نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین بود. در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیادشیرازی، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم، گفت: در بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه آیت‌الله هاشمی در مسیر شرق به غرب نیز شاهد بار ترافیک صبحگاهی بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک معابر شهری نیز گفت: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و استاد معین و خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) بار ترافیک صبحگاهی پرحجم بود.

شریفی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح و پیش از شروع ترافیک صبحگاهی در تمامی تقاطع‌ها و معابر و به خصوص نقاط پرترافیک حضور داشتند، گفت: پیش بینی می‌شود که از حوالی ساعت 16 امروز نیز شاهد ترافیک پرحجم عصرگاهی در معابر باشیم، از این رو به رانندگان توصیه می‌کنیم که در ساعات پیک ترافیک از انجام سفرها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین