کد خبر: ۸۰۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

تعجب ساپینتو از انتقاد‌های شدید

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده بود در تعطیلات لیگ برتر به بهانه جام جهانی آبی پوشان را به پرتغال ببرد.
تعجب ساپینتو از انتقاد‌های شدید
آفتاب‌‌نیوز :

از آنجایی که پرتغال زادگاه ریکاردو ساپینتو بشمار می‌رود، برخی تصور می‌کنند، هدف سرمربی تیم استقلال بودن در کنار خانواده است؛ در حالی که محلی که سرمربی تیم استقلال برای اردوی تیم آبی در نظر گرفته است جدا از شهری است که خانواده او زندگی می‌کنند. از سویی ریکاردو ساپینتو در صحبتی که با پرتغالی‌ها داشته یکی از بهترین کمپ‌های تمرینی را برای محل اردوی تیم استقلال در نظر گرفته است و بر این عقیده است در روز‌های تعطیلی لیگ برتر استقلال می‌تواند در یک آب و هوای خوب تمرینات بدنسازی را برای ادامه مسابقات انجام دهد و از همه مهمتر برگزاری با کیفیت تمرینات تاکتیکی و انجام یکی دو بازی دوستانه خوب با تیم‌های پرتغالی می‌تواند، کیفیت فنی تیم استقلال را در آستانه دربی بالا ببرد.

ریکاردو ساپینتو همانند کارلوس کی روش جزو مربیانی است که در طول روز زیاد کار می‌کند و تمرینات تاکتیکی او طولانی‌تر از سایر مربیان است و به بدنسازی هم اهمیت وِیژه‌ای می‌دهد و برپایی اردوی تمرینی در پرتغال هم در همین راستا است و او امیدوار است باشگاه با گذر از مشکلات مالی این اردو را برای تیم استقلال مهیا کند.

به باور ریکاردو ساپینتو تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر قهرمان شود، باید در تعطیلات لیگ برتر اردو‌های خوبی را بر پا کند. استقلال ابتدای فصل در ترکیه اردو تدارکاتی برپا کرد و چند بازی دوستانه هم با تیم‌های خوب اروپایی انجام داد و پیش بینی می‌شود در صورت عدم محقق شدن اردوی تیم در پرتغال آبی‌ها یک بار دیگر در ترکیه اردو بزنند.

آنچه که امروز ساپینتو را ناراحت کرده قضاوت‌ها در مورد اردویی است که او در پرتغال در نظر گرفته است. هدف او از برپایی اردوی تیم در پرتغال ادامه تمرینات با کیفیت تیم است و نه بودن در کنار خانواده؛ به خصوص که او بعد از بازی با سوپر جام راهی پرتغال شده است و تا پیش از شروع دور مجدد تمرینات تیم این فرصت را دارد که درکنار خانواده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین