کد خبر: ۸۰۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۴
دبير كل حزب موتلفه اسلامی:

وحدت اصولگرايان در انتخابات یک ضرورت است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبير كل حزب موتلفه اسلامی، گفت: «وحدت اصولگرايان در انتخابات دهم رياست جمهوری يک ضرورت است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، به نقل از فارس، محمدنبی حبيبی چهارشنبه شب در جمع اصولگرايان گيلان در دفتر حزب موتلفه اسلامی، افزود: «در هيچ شرايطی ما اصولگرايان از وحدت بی‌نياز نيستيم و اين وحدت در انتخابات دهم رياست جمهوری یک ضرورت است كه بيش از انتخابات گذشته احساس می‌شود».
 
وی ادامه داد: «حضور چند نامزد رياست جمهوری از طرف گروه‌های دوم خردادی يک تاكتيک است و قطعاً به يک نامزد واحد خواهند رسيد و لذا اصولگرايان نبايد غافل باشند و با چند كانديدا وارد ميدان شوند زيرا معلوم نيست اصولگرايان با تعدد كانديدا به پيروزی دست يابند».
 
حبيبی اظهار داشت: «اصولگرايان بايد گفتگو بين خود را به عنوان يک ضرورت آغاز كنند تا يک فهم مشترک از مواضع مقام معظم رهبری در بين اصولگرايان ايجاد شود، كه شاخصه اوليه اصولگرايی فصل‌الخطاب قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری است».
 
دبير كل حزب موتلفه اسلامی، خاطر نشان كرد: «دوم خردادی‌ها در انتخابات مجلس هشتم، سازمان يافته مجلس هفتم و دولت نهم را تخريب می‌كردند و هدف آنها تخريب اصولگرايی بود. بنابر اين اصولگرايان در هر جلسه و نشست موظف هستند خدمات انجام شده دولت و مجلس را حمايت كنند زيرا تخريب دولت و مجلس برای انتخابات دهم همان شرايط را دارد و در دستور كار اصلاح‌طلبان است».
 
وی تصريح كرد: «بعضی اوقات به دليل سوء مديريت، ندانم كاری و ضعف، ما هم به دولت انتقاد داريم، ولی نبايد به جای انتقاد مچ‌گيری و تخريب كنيم و تشخيص مرز بين تخريب و انتقاد مهم است».
 
حبيبی با هشدار به جريان اصولگرا گفت: «در آستانه انتخابات دهم رياست جمهوری اصولگرايان نبايد به بهانه ضرورت انتقاد، دولت نهم و مجلس هشتم را تخريب كنند».
 
به گفته وی وقتی جريان اصولگرايی تخريب شود حتی يک شخصيت ممتاز و معتبر هم وارد صحنه شود، موفق نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین