کد خبر: ۸۰۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۱
تاکید باهنر برای انتخابات ریاست‌جمهوری دهم:

مذاکره بدون پیش‌شرط برای تعیین نامزد نهایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: «موضع آن‌ها که می‌گویند احمدی نژاد و لاغیر، و آن‌ها که می‌گویند هرکسی غیر از احمدی‌نژاد، دچار افراط و تفریط است».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، محمد‌رضا باهنر در همایش دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی جامعه‌اسلامی مهندسین با اشاره به مقوله انتخابات ریاست‌جمهوری دهم بر مذاکره بدون پیش‌شرط تا رسیدن به کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان تاکید کرد.

وی افزود: «توصیه می‌کنیم بقیه‌ همفکران نیز بدون پیش‌شرط وارد مذاکره و همکاری شوند».

نائب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات صورت‌گرفته برای تشکیل حزبی فراگیر از فرهیختگان و نخبگان گفت: «10 سوال مطرح شده و تیم‌هایی را مامور تدوین پاسخ این سوالات کرده‌ایم تا حزب جدید‌التاسیس، از پشتوانه تئوریک هرچه محکم‌تری برخوردار شود که از آن جمله مطالعه احزاب موفق دنیا به لحاظ سیستم تصمیم‌گیری، تنظیم ارتباطات و مراودات با ساختار، نحوه تامین منابع مالی و... است».

باهنر در ادامه گفت: « برای شکل‌گیری حزب فراگیر در قدم اول اول، دولایه تعریف کرده‌ایم؛ یک لایه‌ 30 نفره شامل قابل‌ترین مصداق‌ها که نزدیک‌ترین مواضع را داشته باشند که البته نهایی شدن آن پس از مذاکرات پرحجم و ماتریسی امکان‌پذیر خواهد بود و لایه دوم یک گروه حدوداً 300 نفره بر‌ اساس توزیع مناسب منطقه‌ای، با لحاظ سهمیه‌بندی صنفی و جنسی».

وی ادامه داد: «تیم‌هایی را نیز مامور مهیا‌نمودن مسائل تدارکاتی، پشتیبانی، رسانه‌ای و ...نموده‌ایم».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: «برای انتخابات دوره دهم ریاست‌جمهوری، تحت عنوان این حزب هیچ‌ فعالیتی نخواهیم کرد».

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین