کد خبر: ۸۰۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۹
درآخرین مناظره میان دو نامزد انتخاباتی رقیب در آمریکا

«جُوِ لوله‌کش» معروف شد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درآخرین مناظره میان دو نامزد انتخاباتی رقیب در آمریکا، از شخصی به اسم «جو لوله‌کش» بیست و شش بار نام برده شده است! 

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، تیتر روزنامه‌ها در این کشور پس از سومین مناظره میان جان مک کین، نامزد حزب جمهوری‌خواه و باراک اوباما، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیش از این که به این دو نامزد اختصاص یابد، به شخصی به نام «جو لوله‌کِش» اختصاص یافت. 

بنا براین گزارش، خبرنگاران آمریکایی، پس از این حادثه ناگهان به خانه این مرد هجوم آوردند و وی را سؤال پیچ کردند. متعاقباً معلوم شد، نه تنها نام این مرد «جو» نبود و «سم» است، بلکه وی حتی مجوز شغل لوله کشی نیز ندارد. 

همین شخص در یکی از محل‌های تبلیغات انتخاباتی که باراک اوباما در آن حضور داشته است، از نماینده حزب دمکرات پرسیده بود اگر یک لوله‌کش که درآمد سالانه اش دویست و پنجاه هزار دلار است بخواهد با برنامه مالیاتی پیشنهادی شما مالیات بپردازد، متضرر خواهد شد. 

اوباما بعداً طی سخنرانی در مبارزات انتخاباتی این سؤال را خطاب به حضار مطرح کرد که آیا شما هیچ لوله‌کشی را در آمریکا می‌شناسید که درآمد گزاف دویست و پنجاه هزار دلاری داشته باشد؟ 

پس از مشهور شدن سم (معروف به جو) معلوم شد وی نه تنها درآمد دویست و پنجاه هزار دلاری ندارد، بلکه حتی مالیات خود را از درآمد فعلی‌اش نیز پرداخت نکرده است. 

شخص نامبرده در مصاحبه با خبرنگاران، این موضوع را که وی از طرف حزب جمهوریخواه آمریکا برای حمله به حزب دمکرات این کشور مأمور شده، به شدت رد کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین