يوتيوب ياهو را پشت سرگذاشت
آفتابنیوز :
آفتاب: بر اساس جديدترين آمار مربوط به موتورهای جستوجو در ماه اوت، سايت ويديويی «يوتيوب»(YouTube) نسبت به «ياهو» (!Yahoo) ترافيک جستوجوی بيشتری به دست آورده است.
به گزارش سرويس علم و فناوری فنآوری آفتاب، سالهاست كه «گوگل»(Google) موتور جستوجوی شماره يک بوده و «ياهو» و «مايكروسافت» نيز به دنبال آن قرار داشتهاند اما بر اساس آمار جديد منتشر شده از سوی موسسه آمار و تحقيقات «كام اسكور»، سايت اشتراکگذاری ويديويی «يوتيوب» كه در مالكيت «گوگل» است در ماه اوت برای نخستين بار «ياهو» را پشت سر گذاشته و جايگاه دوم را كسب كرده است.
«گوگل» با داشتن ٦٣ درصد سهم از بازار جستوجوی آمريكا و با 2 درصد افزايش نسبت به ماه قبل از آن همچنان مكان نخست را حفظ كرده و «يوتيوب» نيز 3 درصد رشد كرده است.
بر اساس يافتههای اين بررسی، استفاده از موتورهای جستوجوی «ياهو» و «مايكروسافت» در ميان كاربران امريكايی اندكی كاهش يافته است؛ شمار جستوجوهای انجام گرفته در «ياهو» 5 درصد و در «مايكروسافت» 6 درصد در ماه اوت كاهش يافته است.
آمارهای «كام اسكور» بر مبنای ٧/١١ ميليارد جستوجوی انجام شده در امريكا بوده كه ٦/٧ ميليارد آن در «گوگل»، ٦/٢ ميليارد در «يوتيوب»، ٤/٢ ميليارد در «ياهو» و يک ميليارد آن در «مايكروسافت» صورت گرفته است.
آفتاب: بر اساس جديدترين آمار مربوط به موتورهای جستوجو در ماه اوت، سايت ويديويی «يوتيوب»(YouTube) نسبت به «ياهو» (!Yahoo) ترافيک جستوجوی بيشتری به دست آورده است. به گزارش سرويس علم و فناوری فنآوری آفتاب، سالهاست كه «گوگل»(Google) موتور جستوجوی شماره يک بوده و «ياهو» و «مايكروسافت» نيز به دنبال آن قرار داشتهاند اما بر اساس آمار جديد منتشر شده از سوی موسسه آمار و تحقيقات «كام اسكور»، سايت اشتراکگذاری ويديويی «يوتيوب» كه در مالكيت «گوگل» است در ماه اوت برای نخستين بار «ياهو» را پشت سر گذاشته و جايگاه دوم را كسب كرده است.
«گوگل» با داشتن ٦٣ درصد سهم از بازار جستوجوی آمريكا و با 2 درصد افزايش نسبت به ماه قبل از آن همچنان مكان نخست را حفظ كرده و «يوتيوب» نيز 3 درصد رشد كرده است.
بر اساس يافتههای اين بررسی، استفاده از موتورهای جستوجوی «ياهو» و «مايكروسافت» در ميان كاربران امريكايی اندكی كاهش يافته است؛ شمار جستوجوهای انجام گرفته در «ياهو» 5 درصد و در «مايكروسافت» 6 درصد در ماه اوت كاهش يافته است.
آمارهای «كام اسكور» بر مبنای ٧/١١ ميليارد جستوجوی انجام شده در امريكا بوده كه ٦/٧ ميليارد آن در «گوگل»، ٦/٢ ميليارد در «يوتيوب»، ٤/٢ ميليارد در «ياهو» و يک ميليارد آن در «مايكروسافت» صورت گرفته است.
گزارش خطا
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره عضویت در خبرنامه