کد خبر: ۸۰۷۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

ترابی به نیکاراگوئه هم گل نمی‌زد مسافر جام جهانی می‌شد!

یک منبع موثق و نزدیک به تیم ملی کشورمان به ما خبر داد که مهدی ترابی حتی اگر به نیکاراگوئه هم گل نمی‌زد باز مسافر جام جهانی قطر می‌شد.
ترابی به نیکاراگوئه هم گل نمی‌زد مسافر جام جهانی می‌شد!
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دوستانه ایران و نیکاراگوئه درآستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی در استادیوم آزادی با برتری یک برصفر تیم کشورمان به پایان رسید که تک گل آن را مهدی ترابی به ثمر رساند. مهدی ترابی که با پیراهن شماره ۱۶ در ترکیب اصلی ایران برای دیدار با نیکاراگوئه قرار گرفته، موفق شد تک گل ایران را با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه به ثمر برساند و ایران را پیش بیاندازد.

در دقیقه ۱۵ اشتباه مدافع نیکاراگوئه، امید نورافکن را صاحب توپ کرد و او پاس خود را برای آریا برزگر فرستاد و مهاجم جوان تیم ملی، مهدی ترابی که در کنارش بود را دید و در حالی که ترابی به مدافع پیش رو نزدیک بود، با حرکت دیدنی توپ را کنار کشید و ضربه نهایی را به بهترین شکل ممکن و با پای راست به سمت دروازه زد. این اولین گل مهدی ترابی از سال ۲۰۱۸ است و آخرین بار ستاره خط هافبک تیم ملی در مقابل بولیوی توانسته بود گلزنی کند. نکته جالب اینکه تمام گل‌های ملی ترابی در دوران کارلوس کی‌روش به ثبت رسیده است.

پس از به ثمر رساندن این گل خیلی‌ها عنوان کردند مهدی ترابی با زدن آخرین گل تیم ملی ایران در آخرین بازی دوستانه داخل کشور، حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی و مسجل کرده است. این درحالی است که به گفته منبع مطلع و نزدیک به تیم ملی ایران، مهدی ترابی حتی اگر مقابل نیکاراگوئه خوش نمی‌درخشید و گل هم نمی‌زد باز یکی از مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.

برخلاف دراگان اسکوچیچ که اعتقاد چندانی به مهدی ترابی نداشت، کارلوس کی روش به سبک بازی ستاره پرسپولیس علاقمند است. مرد پرتغالی اولین بار خودش این بازیکن تکنیکی را از سایپا به تیم ملی دعوت کرد و حتی چندی پیش در اظهار نظری جالب عنوان کرد: دیروز قایدی را دیدم که مثل مسی کوچک بازی می‌کرد همانطور که ۶ سال پیش مهدی ترابی را دیدم، فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد و حیف است که این قابلیت‌ها محقق نشوند و بازیکنان ایرانی به حقشان نرسند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی، مهدی قایدی ستاره استقلال را با ۶ سال پیش مهدی ترابی مقایسه می‌کند، بنابراین طبیعی است شاگرد قدیمی خودش را فراموش نکرده و تحت هر شرایطی او را به قطر ببرد؛ بنابراین خیال خود مهدی ترابی هم برای سفر به جام جهانی و حتی بازی در این رقابت‌ها راحت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین