کد خبر: ۸۰۷۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
رتبه‌بندی حداقلی معلمان اجرایی شود|خرید خودروی بی‌کیفیت داخلی برای ایرانیان آرزو شده

رشیدی: مردم بحق معترض هستند/۸۰۰ هزار شغل نگران فیلترینگ/ صدای ملت را بشنویید

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس در نطق میان دستور خود گفت: من امروز صدای میلیون‌ها ایرانی مستاصلی هستم که خرید یک خودروی بی کیفیت داخلی هم برایشان آرزو شده است، مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که اینگونه در برابر خواسته‌های بحق مردم و رهبری ایستاده است./ چرا موجبات ناامیدی خشم و نارضایتی جوانان را فراهم می‌کنید؟ /من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم نگران از فیلترینگ، نان سر سفره اش در حال قطع شدن است، اما کسی صدایش را نمی‌شنود، چرا بر نارضایتی‌ها می‌افزایید.
رشیدی: مردم بحق معترض هستند/۸۰۰ هزار شغل نگران فیلترینگ/ صدای ملت را بشنویید
آفتاب‌‌نیوز :

جلال رشیدی کوچی در نشست علنی امروز (یکشنبه؛ ۲۲ آبان ماه) در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با سلام و درود خدمت ملت شریف ایران گفت: مجلس باید در همه حالت حریت، صراحت و استقلال خود را حفظ کند؛ امروز با دلی پر درد، اما امیدوار به آینده از ملتی بزرگ و صبور می‌گویم؛ که با بصیرت لازم و شناخت کافی از انقلاب خود در برابر تمام ناملایمتی‌ها وبی‌تدبیری‌های تصمیم گیران و تصمیم سازان داخلی و دشمنان تمام عیار خارجی از انقلاب خود حفاظت کرده‌اند.

وی درادامه تاکید کرد: همان ملتی که امام خمینی (ره) آن‌ها را از امت رسول الله بهتر دانسته و مقام معظم رهبری آن‌ها را مهمترین پایه و راسخترین عمود نظام یاد کردند؛ امروز ار مردمی می‌گویم که به گرانی‌های بی پایان، معیشت نامناسب، تورم چندین ساله تبعیض‌ها و بی عدالتی‌های بحق معترض بوده و هستند، اما مثل همیشه نجیبانه و صبورانه و البته مظلومانه حساب خود را از دشمنان این آب و خاک جدا کرده‌اند به امید اینکه در فضای آرامتر بتوانند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند، باشد که گوش‌هایی که نمی‌شنوند چاره‌ای بیاندیشند.

نماینده مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس ادامه داد:‌ ای نمایندگان ملت و مسئولان کشور من صدای نوجوان ۱۳ ساله‌ای هستم که به خاطر بی تدبیری و بی برنامگی آموزش و پرورش موجب هجوم افکار مسموم قرار گرفته است و به بیراهه می‌رود. من صدای آن داوطلبانی هستم که سال‌هاست صدا می‌زنند و به مصوبه کاملا مغرضانه، ظالمانه و غیرقانونی و ضد عدالت شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراض دارند چرا که آینده خود را تباه شده می‌بینند؛ آقایان آیا در خواست ۱۸۰ نماینده مجلس مبنی بر لغو این مصوبه را ندیدید. آیا مغایرت‌های مکرر با قانون اساسی کشور که توسط معاونت حقوقی مجلس به شما تذکر داده شد ندیدید؟

این نماینده مجلس بیان کرد: من امروز صدای آن داوطلبان و دانشجویانی هستم که صرفا که به دلیل حدس و گمان بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی با برچسب تقلب از ادامه تحصیل جا مانده است؛ آقایان سازمان سنجش اگر سندی دال بر تقلب دارید شفاف ارائه دهید اگر ندارید با چه حقی موجبات ناامیدی خشم و نارضایتی جوانان را فراهم می‌کند

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: من امروز صدای آن طلبه‌ای هستم که به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان و بعضا هم لباس موجب حمله برخی جوانان فریب خودره قرار میگیرد، اما برای انقلاب صبوری می‌کند. من امروز صدای میلیون‌ها ایرانی مستاصلی هستم که خرید یک خودروی بی کیفیت داخلی هم برایشان آرزو شده است، خودرویی با کیفیت خارجی که جای خود دارد، مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که اینگونه در برابر خواسته‌های بحق مردم و رهبری ایستاده است.

رشیدی کوچی با اشاره به مشکلات کشاورزان تصریح کرد: من امروز صدای آن کشاورزی هستم که منتظر دریافت پول بیمه سال گذشته است تا بذر کشت سال بعد خود را خریداری کند و امروز چشم نگران برای معاش سال آینده خود و خانواده اش است.

وی در ادامه یادآور شد: من امروز صدای آن سرمایه گذاری هستم که خواست بماند و کشورش را آباد کند، اما آنچنان در بروکراسی‌های اداری درگیرش کردیم که عطای تولید را به لقاءآن بخشید، من امروز صدای حافظان امنیت و نیرو‌های مسلحی هستم که با حداقل حقوق در سخت‌ترین شرایط اقتصادی تا پای جان در حفاظت از این کشور و مردم می‌کوشند و امروز مورد شدیدترین توهین‌ها و حجمه‌های داخل و خارج قرارگرفته اند، شهید می‌شوند و دم نمی‌زنند.

نماینده مرودشت اظهار داشت: من صدای آن فرهنگی عزیزی هستم که دغدغه معیشت و گذران زندگی آنچنان بر زندگی اش سایه افکنده که نه دلی برای آموزش و نه حالی برای پرورش برایش باقیمانده است، رتبه بندی حداقلی را سریعتر اجرا کنید. من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم نگران از فیلترینگ، نان سر سفره اش در حال قطع شدن است، اما کسی صدایش را نمی‌شنود، چرا بر نارضایتی‌ها می‌افزایید.

وی در ادامه با اشاره به بانوان نجیب و شریف ایران افزود: من صدای آن بانوان نجیب و شریف ایران بزرگ هستم که بدلیل رفتار‌های سلیقه‌ای و دوقطبی سازی‌های غلط و عدم اصلاح روش‌ها به وقت خود، به لحاظ روحی و روانی در شرایط سختی قرار دارند، من صدای آن نیرو‌های پیمانکاری هستم که سالهاست از آن‌ها بیگاری می‌کشند چشم انتظار مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت و امنیتی شغلی خود هستند، مجلس انقلابی لطفا سریعتر اقدام فرمایید.

نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به ملت غیور ایران یادآور شد: ای مردم عزیز و غیور ایران، شان جلال رشیدی کوچی در نوکری و خدمت به شما تعریف شده ولاغیر، شرمنده ام اگر در خدمتگذاری به شما آنطور که مطلوب شماست، عمل نکردم، اما بدانید آنچه در توان داشته ام، گذاشته و خواهم گذاشت.

وی با اشاره به فرموده امام راحل و رهبر انقلاب عنوان کرد: امروز، بار دیگر به فرموده امام راحل این مردم دین خود را به جمهوری اسلامی ادا کردند و اکنون نوبت به مجلس و دولت است تا با شنیدن صدای بحق ملت به اصلاح جدی برخی روند‌ها و رفتار‌های غلط گذشته، به ندای مظلومانه و نجیبانه این مردم عزیز و صبور لبیک گویند؛ خشم، عصبانیت و نارضایتی مردم را با باز کردن گره‌های زندگی و حل مشکلات آن‌ها که براحتی قابل حل است تبدیل به امید، همدلی، رضایتمندی و خوشحالی کنیم، از این فرصت تاریخی که بار دیگر ملت در اختیار نظام قرار داده است استفاده درست داشته باشیم، به فرموده امام و رهبری عزیز، مردم را در تصمیمات بزرگ دخالت جدی دهیم، بنده قائل به اصلاح امور بر اساس اصول هستم و معتقدم در چارچوب قانون اساسی و شریعت، با تبعیت درست از فرامین امام و رهبری، براحتی بسیاری از مشکلات قابل حل است، به شرط آنکه طبق بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت جوانان متعهد، متخصص و نو اندیش که قادر به فهم و برقراری ارتباط با نسل جدید هستند، در مسئولیت‌های کلیدی استفاده شود.

رشیدی کوچی در پایان خطاب به دشمنان خارجی و تجزیه طلب‌ها، ضد دین و تروریست‌های رسانه‌ای خاطر نشان کرد: اما دشمنان خارجی، تجزیه طلب ها، ضددین‌ها، تروریست‌های رسانه‌ای و لشکریان فیک مجازی آلبانی‌نشین که خودشان خوب می‌دانند، دستان کثیف آن‌ها به خون جوانان وطن و ملت ایران آغشته است بدانند، ما بر سر اسلام و قرآن، ایران و ولایت با احدی تعارف نداریم، هر لحظه آماده‌ایم، چون پدرانمان جان ناقابل خود را فدای اسلام و ایران کنیم.

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است/دادن سر نه عجب، داشتن سر عجب است/ تیغ بارد اگر آنجا که بود جلوۀ دوست/تن ندادن ز وفا در دم خنجر عجب است‏/تن بی سر عجیبی‌نیست گر افتد به خاک/ سر سرباز ره عشق به پیکر عجب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین