کد خبر: ۸۰۸۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

آرزوی ستار همدانی برای تیم ملی فوتبال

پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر همدلی و اتحاد ملی‌پوشان کشورمان گفت: از صمیم قلب برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این دوره از جام‌جهانی شاهد یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران باشیم.
آرزوی ستار همدانی برای تیم ملی فوتبال
آفتاب‌‌نیوز :

ستار همدانی روز جمعه در گفتگو با  ایرنا و با اشاره به نخستین دیدار ایران برابر انگلیس در جام‌جهانی قطر تصریح کرد: بدون شک در هر تورنمنتی اولین بازی، سخت‌ترین بازی هم خواهد بود، اما امیدوارم در این دیدار شاهد یک اتفاق خوب برای ورزش و فوتبال ایران باشیم تا دل مردم شاد شود.

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی در کنار تجربه و انگیزه ملی‌پوشان می‌تواند کمک‌حال تیم ملی در قطر باشد، البته اگر بخواهیم منطقی و با نگاه حرفه‌ای به بازی ایران و انگلیس بنگریم شاید در ۱۰ بازی رو در رو ما در یک بازی شانس برد و پیروزی داشته باشیم، اما امیدوارم همان یک شانس در قطر برای ما محقق شود.

بازیکن اسبق استقلال تهران یادآور شد: توصیه و پیام من به همه ملی‌پوشان این است که با تمرکز، قدرت و همدلی به میدان بروند، اگر بتوانیم از اولین بازی امتیاز بگیریم شانس خود را افزایش داده و امید‌ها زنده می‌شود. دو بازی دیگر ما نیز برابر آمریکا و ولز خواهد بود و امیدوارم عملکردی آبرومندانه از تیم ملی را شاهد باشیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه با ثبات مدیریت در فدراسیون فوتبال و تجربه افرادی مانند تاج، نبی و قنبرزاده از یک سو و حضور کی‌روش در تیم ملی به همراه تجربه بالای بسیاری از بازیکنان ما در دوره‌های قبلی جام‌جهانی این شانس را داریم تا اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و من امیدوارم در سایه همدلی و اتحاد، شاهد افتخاری دیگری برای ورزش ایران باشیم.

تیم ملی فوتبال روز دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به مصاف انگلیس برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین